کد مطلب: 

256176

حکومت نظامی؛ استقلال در دوردست مطلق!

این روزها استقلال در سکوت کامل برای مسابقات لیگ قهرمانان آماده می شود و هیچ خبری از این تیم بیرون نمی آید.
حکومت نظامی؛ استقلال در دوردست مطلق!

به گزارش ورزش سه، بعد از اتفاقاتی که در بحث ابتلای تعدادی از اعضای استقلال به ویروس کرونا رخ داد و شایعات و اخبار زیادی که به رسانه ها در این خصوص درز کرد، آبی ها با انبوهی از مشکلات به دیدار هفته نوزدهم مقابل پیکان رسیدند. استقلال در این بازی نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند و به یک تساوی بدون گل بسنده کرد.

بعد از این مسابقه اما فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها تصمیمات جالبی را اتخاذ کرد تا شاید آرامش از دست رفته تیمش را برگرداند و او بتواند روزهای بهتری را در استقلال تجربه کند. مجیدی از چند روز قبل فضای رسانه ای تیمش را کاملا بسته است. او حتی اجازه حضور عکاس و فیلمبردار باشگاه استقلال را نیز در محل تمرین نمی دهد تا عکسی هم از تمرینات منتشر نشود. 

در این خصوص خبرنگاران و تصویربرداران مدت ها است به دلیل شیوع گسترده کرونا در تمرینات استقلال حضور پیدا نمی کردند و اخبار تمرینات و اردوهای تیم از طریق رسانه های رسمی باشگاه در اختیار هواداران و رسانه ها قرار می گرفت. حالا اما با تصمیم فرهاد مجیدی هیچ خبری روی خروجی رسانه های رسمی هم قرار نمی گیرد تا آبی ها در سکوت کامل رسانه ای خود را برای مسابقات بعدی آماده کنند.

سرمربی استقلال چند روز قبل برای جلوگیری از ابتلای شاگردانش به ویروس کرونا هم اعلام کرده بود هیچ کدام از بازیکنان و اعضای کادرفنی حق حضور در محافل پرخطر و حتی رسانه های تصویری را نیز ندارند. از این رو او به شاگردانش اعلام کرده هیچ مصاحبه ای هم با رسانه ها انجام ندهند تا خبری از تیم به بیرون درز نکند.

حالا امروز کار به جایی رسیده که طرفداران این تیم نه می دانند استقلالی ها چه زمانی تمرین می کنند و نه اینکه چه اتفاقاتی به طور واضح و مشخص در جریان است. حتی جواب تست کرونایی که استقلالی ها دیروز داده بودند هم امروز اطلاع رسانی نشده و درباره وضعیت محمد دانشگر و مسائل دیگر هم ابهام های بسیار زیادی مطرح است.

از سوی دیگر استقلالی ها ظهر فردا(یکشنبه) قرار است راهی عربستان شوند تا مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیا را شروع کنند. بی تردید فرهاد مجیدی که در تهران اجازه نداده اطلاعاتی از تیمش به رسانه ها برسد، در عربستان این سخت گیری را بیشتر هم خواهد کرد. سرمربی استقلال با این محدودیت های جدید عملا فضای رسانه ای هواداری را بسته است تا شاید اجازه ندهد حاشیه جدیدی برای آبی ها ایجاد شود اما بی تردید این روند بی سابقه نمی تواند پایدار بماند. چراکه رسانه ها به عنوان ارکان اصلی اطلاع رسانی به هواداران استقلال مجبور به انجام کار خود هستند.

مساله مهم اینکه هواداران استقلال انتظار دارند قبل از شروع رقابت های حساس تیم شان در لیگ قهرمانان آسیا از اتفاقات اردوی تیم باخبر شوند و با گمانه زنی های خود درباره مسابقات فضای کری خوانی و هیجان را تجربه کنند. رویه سکوت اما این فرصت را از استقلالی ها می گیرد و در روزهایی که تماشاگران هم حق حضور در ورزشگاه را ندارند، می تواند باعث دلزدگی هواداران از فوتبال هم بشود.

حال باید منتظر ماند و دید روندی که فرهاد مجیدی برای تیمش در نظر گرفته تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. چیزی که مشخص است سرمربی استقلال فعلا قصدی برای باز کردن درهای تیمش به روی رسانه ها(حتی رسانه های رسمی باشگاه) هم ندارد و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-04-11 00:51

افزودن دیدگاه جدید