کد مطلب: 

255867

اشتباه عجیب مدیریتی در پرسپولیس

محمد انصاری مدافع باسابقه پرسپولیس که کادر فنی اعلام کرده بود به این بازیکن در ادامه فصل نیاز دارد خیلی راحت به تیم مس رفسنجان پیوست.
اشتباه عجیب مدیریتی در پرسپولیس

به گزارش ایران پژواک، تیم مدیریتی  جعفر سمیعی از زمان حضور در پرسپولیس عملکرد خوبی از خود ارائه کرده اند. هم در جذب بازیکنان جدید و هم در بحث پراخت بدهی در پرونده‌های خارجی. اما جدایی یک بازیکن از این تیم نقطه تاریک دوران مدیریت آنها شده است.

محمد انصاری مدافع با سابقه پرسپولیس که کادر فنی اعلام کرده بود به این بازیکن در ادامه فصل نیاز دارد خیلی راحت به تیم مس رفسنجان پیوست. این در حالی است که پرسپولیس برای جذب فرجی چندین ماه تلاش کرد.

احتمال جدایی کنعانی‌زادگان در پایان فصل و بالا رفتن سن سیدجلال را هم به این مورد اضافه کنید تا متوجه اشتباه بزرگ مدیران پرسپولیس شوید. 

شاید اگر انصاری در پرسپولیس می ماند و به نوعی بحث جدایی او مدیریت می‌شد سرخ‌ها مجبور نبودند برای تمدید قرارداد کنعانی‌زادگان فشار مالی زیادی متحمل شوند.

فراموش نکنید پرسپولیس چند ماه با چند تیم لیگ برتری مذاکره کرد تا بتواند یک مدافع به خدمت بگیرد. مدافعانی که بعضا به هیچ عنوان در حد محمد انصاری نبودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-03-30 22:05

افزودن دیدگاه جدید