کد مطلب: 

255205

ریزش عجیب قیمت‎ها در بازار طلا

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران در ادامه روند نزولی خود با کاهشی ۴۳۵ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته(پنجشنبه) ۱۰ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان معامله شد.
ریزش عجیب قیمت‎ها در بازار طلا

به گزارش ایران پژواک، قیمت سکه در روزهای اخیر تحت تاثیر افت ارزش دلار و کاهش قیمت اونس در بازارهای جهانی، روند نزولی یافته است.

سکه طرح قدیم نیز امروز آرام به سمت کانال ۹ میلیون تومان عقب نشینی می‌کند. قیمت سکه طرح قدیم در بازار به ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده که در قیاس با روز گذشته کاهشی نزدیک به ۳۵۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد.علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۶ هزار تومان و هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۴۱۸ هزار تومان رسید.

اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۶۹۹ دلار و ۱۶ سنت فروخته شد. گزارش های امیدوار کننده در خصوص وضعیت بازار کار امریکا و ادامه واکسناسیون سراسری علیه کرونا مهمترین دلایل ریرزش قیمت ها در بازار طلا تلقی می‌شود.

صرافان پیش بینی کرده‌اند این روند ادامه دار باشد . بر این اساس بازار ارز نیز به دلیل بهبود چشم انداز سیاسی مستعد کاهش قیمت است.

نکته مهم در این بازار قیمت های خرید سکه اس . صرافان قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی را برای خرید بین پانصد تا ششصد هزار تومان کمتر از قیمت فروش اعلام می کنند. همین امر نشان می دهد قیمت‌ها در بازار روندی کاهشی خواد داشت و بازاریان خود را برای این ریزش مهیا می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-03-06 17:30

افزودن دیدگاه جدید