کد مطلب: 

255030

این ۹ نفر که به علی کریمی رای دادند چه کسانی هستند؟

۹ نفر از اعضای مجمع به کریمی رای دادند؛ تعدادشان بسیار کم است اما مگر تعداد افرادی که می‌خواهند فوتبال در اختیار فوتبالی‌ها باشد چقدر است؟
این ۹ نفر که به علی کریمی رای دادند چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرورزشی، انتخابات فدراسیون فوتبال همان طور که پیش بینی می‌شد به انتها رسید. آگاهان می‌دانستند این انتخابات قطعا به دور دوم کشیده خواهد شد و بدون شک آن دو نفر هم کیومرث هاشمی و عزیزی خادم بودند.

میان این چهره‌های غیرفوتبالی که علاقه‌ای عجیب به فوتبال دارند، طبعا علی کریمی جایگاهی نداشت و تنها ۹ عضو مجمع حاضر شدند به عصاره فوتبال رای بدهند؛ مابقی غرق در بازی‌های انتخاباتی بودند تا میان هاشمی و عزیزی خادم، یکی به پست پرطمطراق ریاست فدراسیون فوتبال برسد.

کریمی اما می‌دانست که در انتخابات رای نمی‌آورد؛ او وارد سالن اجلاس سران شد تا به همه نشان بدهد اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به او که در واقع نماینده چهره‌های فوتبالی است رای نخواهند داد و بازی جور دیگری رقم خواهد خورد. این نکته باید به صورت علنی به همگان ثابت می‌شد تا در غیاب چهره‌های فوتبالی، بهانه‌ای دست کسی نباشد که همه گوشه‌گیر شده‌اند و از راه دور می‌خواهند برای فوتبال تعیین تکلیف کنند. جسارت کریمی که خودش را در معرض چنین آزمونی قرار داد قابل تحسین است. او همان طور که محمد دادکان گفته بود، بازنده انتخابات نیست.

فراموش نکنیم که ۹ نفر از اعضای مجمع به کریمی رای دادند؛ تعدادشان بسیار کم است اما مگر تعداد افرادی که می‌خواهند فوتبال در اختیار فوتبالی‌ها باشد چقدر است؟ مسلما زیاد نیستند آنهایی که قلبشان برای اعتلای ورزش می‌تپد. مابقی اعضای مجمع هم انتخاب‌شان را انجام دادند. به آنها تبریک می‌گوییم اما تردید نداریم روزی نام آن ۹ نفری که به مردم، سلیقه عموم جامعه و فوتبال احترام گذاشتند در تاریخ فوتبال کشور ثبت خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-02-28 18:16

افزودن دیدگاه جدید