کد مطلب: 

254881

خبر خوش گل‌محمدی به هواداران درباره اضافه شدن یک ستاره

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: هر تیمی جای تیم ما بود به مشکلات بزرگتری بر می‌خورد، ولی بازیکنان نشان دادند که لیاقت بازی در پرسپولیس را دارند.
خبر خوش گل‌محمدی به هواداران درباره اضافه شدن یک ستاره

به گزارش ایران پژواک، یحیی گل‌محمدی درباره صدرنشینی پرسپولیس در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر اظهار داشت: ما خیلی سخت بازی‌ها را شروع کردیم، البته شروع خوبی داشتیم. بعد از اینکه قرار شد به فینال آسیا برویم، دو بازی ما مقابل نساجی و ذوب‌آهن لغو شد که این کار ما را حتی برای فینال آسیا هم سخت کرد و متأسفانه نتوانستیم آنجا نتیجه بگیریم. بعد از اینکه از آسیا برگشتیم اثرات شکست در فینال خیلی روی تیم مشهود بود. ما با مشکلات زیادی به فینال آسیا رفتیم و به هر حال می‌خواستیم قهرمان شویم، ولی این اتفاق رخ نداد و بعد از آن لیگ برای ما سخت شد. سپس اکثر بازی‌های‌مان مساوی شد، ولی رفته رفته تیم‌مان شکل گرفت.

وی افزود: ما یک بازی نسبتاً بد هم مقابل آلومینیوم داشتیم و به لحاظ مالی و روحی و روانی شرایط سختی داشتیم، ولی بعد از آن بازی به بازیکنان گفتم که باید این بازی را زود فراموش کنیم و درس بگیریم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و بازیکنان با تمرینات بیشتر و دوری از حاشیه کارشان را انجام دادند. خیلی‌ها می‌خواستند ما را وارد حاشیه کنند، ولی بازیکنان می‌خواستند نتایج را جبران کنند. اتفاقات خوبی هم در هیئت مدیره افتاد و آمدن سمیعی و صدری کمک کرد تا آرامش خوبی بر تیم حاکم شود. آنها خیلی هم به ما کمک کردند و توانستیم تمرکزمان را نگه داریم و بازی‌ها را یک به یک پیروز شدیم. در نهایت هم به‌عنوان قهرمان نیم‌فصل معرفی شدیم. با توجه به حواشی زیادی که داشتیم نتایج‌مان خوب بود و به خواسته‌ای که همه ما داشتیم رسیدیم، ولی به بازیکنانم هم گفتم که این فقط یک شروع خوب است و باید این روند را ادامه دهیم. در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر می‌شود، ولی با جو خوبی که بر تیم حاکم است و با برطرف شدن مشکلات مالی امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و در نهایت به قهرمانی لیگ برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره فصل نقل‌وانتقالات این تیم و جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: الان نمی‌شود در مورد اسامی صحبت کرد و جذب بازیکن هم سخت است. تمام بازیکنان باکیفیت قرارداد دارند. ما باید بازیکنی مثل ترابی را که قرارداد نداشت، جذب کنیم که پیدا کردن این نوع بازیکنان سخت است. ما خدا را شکر مهدی ترابی را گرفتیم که فکر می‌کنم خیلی می‌تواند به تیم‌مان کمک کند. البته بازیکنان حاضر هم نشان دادند لیاقت زیادی دارند. ما با همین تیم جلو می‌رویم تا ببینیم چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم. به نظرم ما نیاز به بازیکنان زیادی هم نداریم و فقط یک یا دو بازیکن شاید جذب کنیم.

گل‌محمدی در مورد جذب شهریار مغانلو نیز گفت: ما اول فصل هم دنبال شهریار بودیم و نشد او را جذب کنیم. الان هم شرایط این بازیکن از نظر مالی سخت است و به نظرم جذب او از لحاظ مالی خیلی به باشگاه فشار می‌آورد و پیشنهادی که شده، سنگین است. گرفتن بازیکن این‌چنینی در شرایط ما خیلی سخت است.

«آیا ایمان سلیمی می‌تواند به‌عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس بیاید؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال بیان کرد: اصلاً در مورد سلیمی صحبت نشده است.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به شایعه جذب چند بازیکن تیم شهر خودرو نیز گفت: در مورد یکی دو بازیکن اول فصل صحبت کردیم، اما همانطور که گفتم همه بازیکنان قرارداد دارند و باشگاه‌های دیگر هم به بازیکنان‌شان احتیاج دارند. فکر می‌کنم این انتقال‌ها هزینه‌های زیادی دارد و خیلی سخت است. ما باید ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد و براساس نیازمان اگر بتوانیم بازیکن جدید جذب می‌کنیم.

گل‌محمدی در مورد عدم بخشش عیسی آل‌کثیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینکه این بازیکن حق حضور در تمرینات را هم ندارد، اظهار کرد: متأسفانه هنوز امکانی برای تمرین آل‌کثیر نیست و او از ۱۳ فروردین می‌تواند وارد تیم شود.

وی درباره برنامه جدید مسابقات لیگ برتر و اعتراض برخی از مربیان یادآور شد: وقتی بحث نیم‌فصل می‌شود خیلی از تیم‌ها بازیکن جا به جا می‌کنند و باید زمانی باشد تا هماهنگی بین بازیکنان ایجاد شود. به نظرم باید از قبل برنامه‌ریزی می‌شد، ولی فشردگی مسابقات، کمبود زمان و بحث تیم ملی کار را برای برنامه‌ریزی سخت کرده است، اما لغو بازی‌های تیم ملی کمک کرد تا پنج شش روز به تیم‌ها زمان داده شود و فکر می‌کنم این اتفاق برای همه تیم‌ها لازم است و جای شکایت و گلایه‌ای وجود ندارد. ما نیاز به این زمان داریم تا به بازیکنان استراحت دهیم. کلاً در طول فصل چند روز به بازیکنان استراحت دادیم و ۹ ماه است بدون وقفه کار کردیم. ما فشار سنگینی را پشت سر گذاشتیم، ولی خوشبختانه جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم بابت روحیه جنگندگی که برای ادامه فصل داشتند و خیلی ذهن برنده‌ای داشتند. به نظرم هر تیمی جای تیم ما بود به مشکلات بزرگتری برمی‌خورد، ولی بازیکنان نشان دادند که لیاقت بازی در پرسپولیس را دارند.

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که به نظرش بهترین‌ تیم لیگ چه تیمی بوده است،‌ یادآور شد: سپاهان تیم پُرمهره‌ای است که فوتبال خوبی بازی می‌کند و امکانات خوبی دارد. البته سپاهان تیم سازمان‌ یافته‌ای هم به شمار می‌آید. البته همه تیم‌های بالای جدول کیفیت خوبی داشتند. گل‌گهر هم شروع خیلی خوبی داشت و فوتبال رو به جلوی را به نمایش می‌گذاشت. در کل هم فکر می‌کنم تیم‌های بالای جدول کیفیت خوبی دارند که اینجای جدول هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.2 (5 رای)
سیتنا 4
2021-02-23 18:47

افزودن دیدگاه جدید