کد مطلب: 

254284

خواب فدراسیون بعد از درگذشت میناوند و انصاریان

فدراسیون فوتبال بعد از درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند کم کاری بزرگی انجام داد و می توانست مقدمات گرامیداشت این دو فوتبالیست فقید را در برخی رقابت های بین المللی فراهم کند.
خواب فدراسیون بعد از درگذشت میناوند و انصاریان

به گزارش خبرآنلاین، مهرداد میناوند در 8 بهمن و علی انصاریان در 15 بهمن بعد از یک دوره سخت مبارزه با ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و غم بزرگی را به جامعه ایران تحمیل کردند.

هردو جزو فوتبالیست های با سابقه بودند و میناوند علاوه بر حضور در فوتبال اروپا در جام جهانی هم به میدان رفته بود و همین باعث شده او چهره مهمی در فوتبال بین المللی باشد.

با تمام این شرایط اما فدراسیون فوتبال در این روزها به جز بازنشر پیام های تسلیت FIFA و AFC عملا هیچ قدم دیگری را برنداشته است.

جام باشگاه های جهان از روز گذشته در کشور قطر برگزار شده و با توجه به اینکه این رقابت ها زیر نظر فدراسیون جهانی است، فدراسیون فوتبال می توانست با رایزنی مقدماتی برای برگزاری مراسم گرامیداشت و یک دقیقه سکوت به احترام این دو فوتبالیست ایرانی را فراهم کند. قطعا این موضوع حتی به ذهن مسئولان فدراسیون هم خطور نکرده و آن ها تمام تمرکز خود را روی انتخابات فدراسیون فوتبال گذاشتند تا به خواسته های خود برسند.

در حالی که مسئولان می توانستند در مکاتبه با فدراسیون جهانی این شرایط را ایجاد کنند تا در تورنمنت نه چندان طولانی جام باشگاه های جهان یک دقیقه سکوت اجرا شود.

نکته جالب توجه این است که ابراهیم شکوری بعد از درگذشت میناوند اعلام کرد که به دنبال توقف بازی پرسپولیس و ماشین سازی در دقیقه 25 بوده اما مقررات این اجازه را به آن ها نداده است. در واقع سازمان لیگ هم این اجازه را به باشگاه نداده است.

به هرترتیب فدراسیون فوتبال که این روزها کمرنگ تر از قبل ظاهر می شود و واکنش خاصی به دو فوتبالیست خود که سال ها برای تیم ملی و لیگ ایران به میدان رفته بودند، کم کاری و قصور بزرگی در این رابطه انجام داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-02-05 17:06

افزودن دیدگاه جدید