کد مطلب: 

254091

هرکاری می‌خواستند با فینالیست آسیا کردند

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به اعتراض اعضای تیم ماشین‌سازی گفت که رقبای آنها هم در چند مسابقه، بازی جوانمردانه را رعایت نکرده‌اند.
هرکاری می‌خواستند با فینالیست آسیا کردند

به گزارش ایران پژواک، سید جلال حسینی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی سختی بود. اگر نتایج دیگر را دیده باشید، متوجه می‌شوید که فوتبال سخت و تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. کار سختی داشتیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی درباره اینکه سرخپوشان می‌توانند با برتری در دو دیدار معوقه خود، به صدر جدول لیگ برتر بازگردند، تصریح کرد:‌ در دفاع بازیکن نداریم و شرایط سخت است. امیدوارم بتوانیم روند خود را ادامه دهیم.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص اینکه تا هفته سیزدهم تنها 10 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم بیشتر تلاش کنند. منتظریم تلاش و کار آنها بیشتر شود و شرایط به گونه‌ای نیست که همه فکر می‌کنند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا پنالتی ماشین‌سازی درست بود یا خیر، گفت: آن صحنه را ندیدم و متوجه نشدم، اما نعمتی گفت که پنالتی نبوده است. با این حال برخی می‌گفتند پنالتی درست بود و کارشناسان بهتر می‌دانند.

وی در مورد اعتراض سرمربی ماشین‌سازی به عدم رعایت بازی جوانمردانه، در صحنه گل دوم پرسپولیس گفت: اگر به گذشته نگاه کنید، می‌بینید که در چند بازی مقابل ما هم کسی بازی جوانمردانه را رعایت نکرد. بهتر است نگاه فنی داشته باشیم.

مدافع پرسپولیس در این باره که انتظار نمی‌رود دیدار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا با قعرنشین جدول لیگ برتر گره بخورد، اظهار داشت: هر کاری می‌خواستند با فینالیست آسیا کردند و شرایط اینگونه نیست. هفته گذشته من در دفاع نبودم و دو بازیکن دیگر در پُست غیرتخصصی خود بازی کردند. امروز هم کمال کامیابی‌نیا چنین شرایطی داشت و شرایط به گونه‌ای نیست که فکر می‌کنند. مشکلاتی وجود دارد و بهتر است کارمان را انجام دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-30 21:49

افزودن دیدگاه جدید