کد مطلب: 

254043

صحبت های جنجالی پیروز قربانی: خواهش می‌کنم دم از پاکی نزنید!

مربی سایپا نسبت به برخی اتفاقات رقم خورده در فوتبال ایران انتقادات تندی مطرح کرد و گفت برای پاک شدن این رشته تلاش می‌کند.
صحبت های جنجالی پیروز قربانی: خواهش می‌کنم دم از پاکی نزنید!

به گزارش خبرآنلاین، پیروز قربانی پس از شکست یک بر صفر سایپا مقابل گل‌گهر سیرجان درباره مسائل داوری گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل داوری صحبت کنم، اما از بحران در آمدن تیم‌های متمول و پولدار را به همه کسانی که در این امر خطیر نقش دارند، تبریک می‌گویم. امیدوارم این فوتبال پاکی که در ایران برقرار است، همچنان ادامه داشته باشد. خواهش می‌کنم دَم از پاکی نزنید.

وی درباره اینکه آیا به نظر او بازی شائبه برانگیز بوده است، اظهار داشت: من کاری به بیانیه‌ها و... ندارم و فنی صحبت می‌کنم. مربی تیم گل‌گهر استاد بنده است و احترام او واجب، اما کجای دنیا چند روز قبل از بازی، 30 تا 45 دقیقه تریبون در اختیار یک مربی قرار می‌گیرد، اشتباهات 7-6 سال پیش بُلد و اسامی داور آورده می‌شود. ما بچه نیستیم که غیر مستقیم به کمیته داوران می‌گویند این داوران برای ما گذاشته نشود. واقعاً متأسفم برای افرادی که در فوتبال ایران هستند و جرأت، شهامت و شجاعت ندارند. امثال پیروز قربانی باید رئیس فدراسیون شوند تا این فوتبال بتواند فوتبال پاکی شود. اعصابم خرد است و نمی‌خواهم درباره کسی صحبت کنم، اما باز هم باخت سایپا را به کسانی که یک هفته زحمت کشیدند تا این اتفاق رخ بدهد، تبریک می‌گویم.

مربی تیم فوتبال سایپا به صحبت‌های تند خود با تاختن به برخی مربیان بدون نام بردن از آنها ادامه داد و گفت: به مربیان کفتار صفتی که در خانه نشسته‌اند و بعد از بازی با استقلال به هیئت مدیره سایپا پیام می‌دهند که اگر ما بیاییم، بردهای شما تداوم پیدا می‌کند، تبریک می‌گویم. دفعه بعدی اسم آنها را می‌آورم. برخی مربیان هستند که مثل کفتار هستند. وقتی شیرها، غذای خود را می‌خوردند و تمام می‌شود، کفتارها جلو می‌آیند. به خدا قسم هیچ اتفاقی برای فوتبال ایران رقم نزدید و الان که در خانه نشسته‌اید، بهترین اتفاق برای فوتبال ایران است. این کارهای کثیف را نکنید. به جان بچه‌ام دفعه بعدی اسم آنها را می‌آورم و از هیچ کسی هم نمی‌ترسم. نه به کمیته انضباطی می‌روم، نه به کمیته اخلاق می‌روم، محروم کنید و هر کاری دوست دارید انجام دهید، اما دَم از فوتبال پاک نزنید.

قربانی افزود: فدراسیون فوتبال و دست اندرکاران فوتبال ما طرفدار تیم‌های متمول، پولدار و پرطرفدار هستند. خودمان را گول نزنیم و حالا که کسی پیدا شده بدون تعارف صحبت‌های خود را انجام می‌دهد، بیایید فحش بدهید، بزنید و محرومش کنید. هر کاری دوست دارید انجام دهید، اما تا روزی که هستم کمک می‌کنم این فوتبال پاک شود، فوتبالی که سر تا سر ناپاکی است. همه می‌دانیم در این فوتبال نتیجه گرفتن مخصوص یکسری آدم‌های ویژه شده است و اگر کسی بخواهد نتیجه بگیرد، به انواع و اقسام چیزها متهم می‌شود. به عنوان مثال یک مربی تیمش را صدرنشین می‌کند و او را به جادوگری متهم می‌کنند، اما وقتی خودشان صدر جدول باشند، هیچ اتفاقی رخ نداده است. تو را قرآن این کارها را بس کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-29 18:56

افزودن دیدگاه جدید