کد مطلب: 

253829

مذاکره باشگاه استقلال با جهانی و واکنش تند ذوب‌آهن

رسول کربکندی می گوید باشگاه استقلال دست به مذاکره مستقیم با میلاد جهانی زده و این کار را غیر حرفه ای توصیف می کند.
مذاکره باشگاه استقلال با جهانی و واکنش تند ذوب‌آهن

به گزارش ایران پژواک، چند وقتی می شود که بحث انتقال میلاد جهانی به باشگاه استقلال داغ شده و این موضوع با نزدیک شدن تیم‌ها به پنجره نقل و انتقالات زمستانی داغ‌تر هم شده است.

کربکندی در واکنش به شایعاتی پیرامون مذاکره باشگاه استقلال و میلاد جهانی می گوید: «این مذاکره غیر حرفه‌ای است چون این بازیکن با ما قرارداد دارد. نمی‌دانم چگونه به خود اجازه می‌دهند با بازیکنی که قرارداد دارد صحبت کنند. نامه‌ای هم برای باشگاه ما نیامده و تا آنجا که من اطلاع دارم چنین چیزی نه امکان پذیر است و نه اقدامی شده است.»

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن هرگونه پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه استقلال برای جذب میلاد جهانی را تکذیب می کند و در این مورد به ایسنا اینطور توضیح داده است: «میلاد جهانی با ما قرارداد دارد. مگر می‌تواند با جایی مذاکره کند. مگر باشگاه استقلال می‌تواند با بازیکنی که قرارداد دارد وارد مذاکره شود. اگر بخواهند اقدامی کنند باید با باشگاه مذاکره کنند که هنوز چنین درخواستی برای ما نیامد است. با این شرایطی که تیم دارد قطعا بازیکنی را از دست نمی‌دهیم و دنبال این هستیم که در نیم فصل چند بازیکن جذب کنیم تا مشکلات‌مان حل شود.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-23 16:20

افزودن دیدگاه جدید