کد مطلب: 

253572

آتش اختلافات بر پیکر پرسپولیس مقابل چشم هواداران

رویارویی یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول پناه سرمربی و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به جنگی تمام عیار منجر شده که دود آن به چشم هواداران این تیم می‌رود.
آتش اختلافات بر پیکر پرسپولیس مقابل چشم هواداران

به گزارش ایران پژواک، تیم فوتبال پرسپولیس پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا، در دربی پایتخت نیز طعم برد را نچشید تا با مصاحبه یحیی گل‌محمدی سرمربی خود، علیه مهدی رسول‌پناه با حاشیه‌ای جدید روبرو شود.

قهرمان چهار دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر که در چهار دیدار گذشته خود به پیروزی نرسیده است، در حالی تن به تساوی ۲-۲ مقابل استقلال تهران داد که یحیی گل‌محمدی پس از این دیدار، تندترین صحبت‌ها را علیه رئیس هیئت مدیره باشگاه انجام داد.

گل‌محمدی یکی از علل ناکامی پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را هیئت مدیره این باشگاه و در رأس آنها، رسول پناه دانست. او خواهان برکناری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس از سوی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بعد از دربی شد. البته گل محمدی روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که درخواستش از وزیر برای برکناری رئیس هیأت مدیره «دوستانه» بوده است.

این تغییر باوجود ورود حراست وزارت ورزش به ماجرا تاکنون (صبح امروز جمعه) رقم نخورده و وزیر ورزش هیچ قصدی برای کنار گذاشتن چهره جنجالی هیئت مدیره پرسپولیس ندارد.

رسول‌پناه نیز که چند ماه پیش، از سرپرستی باشگاه به دلیل انتشار فایل ویدئویی از وی که صحبت‌ها و توهین‌های تند علیه سرمربی و چند بازیکن این تیم کنار رفت اما یحیی گل‌محمدی همچنان خواهان خروج او از هیئت مدیره است.

رئیس هیئت مدیره سرخپوشان نیز که در جلسه قبلی مجمع عمومی این باشگاه حضور داشت، هیچ تصمیمی برای رفتن ندارد تا جنگ قدرت در پرسپولیس به اوج خود برسد.

مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر در حالی دوشنبه هفته آینده به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که حدود دو ماه از آخرین برد این تیم در لیگ برتر می‌گذرد؛ تیمی که به جای فکر کردن به مشکلات فنی خود، حالا اسیر جنگ قدرت بین سرمربی و رئیس هیئت مدیره‌اش است.

رسول‌پناه که به نظر می‌رسد بر سر مواضع خود علیه گل‌محمدی تا زمان برکناری‌اش ایستاده و حضور در پرسپولیس را به رفتن ترجیح می‌دهد تا هواداران این تیم نگران آینده باشگاه باشند.

دود آتش اختلافات درونی پرسپولیس به چشم طرفدارانی می‌رود که در روزهای سخت کرونایی از حضور در ورزشگاه‌های فوتبال و حمایت از تیم خود محروم هستند و دل خوش به کسب نتیجه از سوی شاگردان یحیی در دفاع از قهرمانی‌های متوالی خود هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-15 10:23

افزودن دیدگاه جدید