کد مطلب: 

253512

احتمال شروع مثبت بورس در پی جمع‌شدن صف‌های فروش

در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل اگر چه افتی ۲٫۵ درصدی را به ثبت رساند اما در لحظات پایانی بازار، اکثر صف‌های فروش جمع‌آوری شد.
احتمال شروع مثبت بورس در پی جمع‌شدن صف‌های فروش

به گزارش ایران پژواک، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افتی ۳۰ هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز ۱٫۸ درصد کاهش یافت.

افت ۲٫۵ درصدی شاخص کل در حالی رخ داد که پس از سخنان رئیس‌جمهور در خصوص وعده دلار ۱۵ هزار تومانی، اکثر نمادهای صادرات محور با فشار عرضه مواجه شدند این در حالی بود که نماد شستا که دیروز خبر افزایش سرمایه گروه‌های زیرمجموعه‌اش اعلام شد، با صف خرید همراه شد.

در معاملات امروز سه نماد فارس، فملی و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و معاملات مثبت شستا و تاثیر مثبت ۱۴۰۰ واحدی این نماد بر شاخص کل نیز نتوانست مانع منفی شدن شاخص کل شود.

ارزش معاملات امروز مجددا از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان گذشت که در این میان شستا، خودرو و شپنا بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند.

بازار سهام در حالی معاملات این هفته را به پایان رساند که شاخص کل در این هفته پس از مدت‌ها به کانال یک میلیون و ۲۲۰ هزار واحدی نزول کرد. با این حال جمع‌شدن صف فروش اکثر نمادهای شاخص‌ساز احتمالا موجب شروع مثبت بورس در هفته آینده می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-13 14:20

افزودن دیدگاه جدید