کد مطلب: 

253057

می‌خواهیم بازی ذوب آهن ۳-۰ شود

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس مدعی شد باشگاه ذوب‌آهن تخلف کرونایی کرده و باید بازی تیمش مقابل این تیم اصفهانی سه بر صفر به سود پرسپولیس می‌شده است.
می‌خواهیم بازی ذوب آهن ۳-۰ شود

به گزارش ایران پژواک، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در بخشی از کنفرانس خبری امروز خود در واکنش به لغو دیدار با ذوب‌آهن گفت: اگر بخواهیم راجع به لیگ صحبت کنیم، متاسفانه یکسری مسائل را مطرح می‌کنند که نمی‌دانم چه باید بگوییم. هر تصمیمی که سازمان لیگ تا الان گرفته، ما مطیع بودیم. این مشخص است تیمی که فینال آسیا را دارد چطور باید در فاصله کوتاه در لیگ به میدان می‌رفت.

او ادامه داد: این موضوع طبیعی است و باشگاه ما تنها درخواستی که داشت از باشگاه نساجی بود که خواهش کردیم بازی با این تیم در تهران به جای قائمشهر برگزار شود؛ فکر می‌کنم درخواستی بود که می‌شد انجام شود اما در نهایت اتفاق نیفتاد. این‌که بازی با ذوب‌آهن لغو شده ما به عنوان باشگاه پرسپولیس هنوز هم که هنوز است با گذر زمان متوجه نشدیم که چرا این بازی لغو شده است.

شکوری در واکنش به موضع کمیته انضباطی و ایفمارک گفت: آقای جاودانی گفتند نامه‌ای به دست ایشان نرسیده اما برادر من الان که نامه به دست شما رسیده، چه شد؟ یک هفته است که نامه در اختیار شماست، لطفا به ما به عنوان باشگاه پرسپولیس اطلاع بدهید که نتیجه چه شد و چرا بازی ما با ذوب‌آهن لغو شد! این تصمیم لغو بازی با ذوب‌آهن بسیار به تیم ما لطمه زد، تیمی که 20 روز تمرین نکند و به فینال آسیا برود، قطعا از کوران مسابقات خارج است و تیم ما هم دقایق ابتدایی بازی اصلا روی فرم نبود.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره لغو بازی و صدور رای سه هیچ به سود پرسپولیس هم گفت: ما بازهم مطیع سازمان لیگ بودیم اما به صورت مکتوب و محرمانه درخواست کردیم که دلیل لغو بازی را به ما بگویند که تا به امروز اعلام نشده است؛ ما نگفتیم بازی با ذوب‌آهن باید سه هیچ شود، آقای حدادی‌فر گفته بودند این حرف از من بعید است اما برادر من ما گفتیم اگر ذوب‌آهن تخلفی کرده که از نظر ما تخلف کرده است، ما می‌خواهیم بازی سه هیچ شود. این‌که یک تیمی به آن ابلاغ شود که بازیکن کرونایی داری و نباید با تیم این بازیکن تمرین کند ولی این دستور اجرایی نشود و طبق گفته ایفمارک و پزشکان این موضوع رعایت نشود، از نظر ما تخلف است. ما محترمانه سوال کردیم که اگر هم نبوده لطفا ما را قانع کنید. همچنان صحبت ما این است که اگر تخلفی شده باید سه هیچ شود اما این‌که پاسخی داده نشده بماند تا ببینیم کمیته انضباطی چه رایی را صادر می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-03 00:52

افزودن دیدگاه جدید