کد مطلب: 

252879

گزینه جدا شدن از استقلال به یک «وزنه» تبدیل شد!

مدافع میانی آبی پوشان که تا آستانه جدایی از این تیم هم پیش رفت، حالا تبدیل به وزنه‌ای در قلب خط دفاعی این تیم شده است.
گزینه جدا شدن از استقلال به یک «وزنه» تبدیل شد!

به گزارش مهر، عارف غلامی مدافع میانی آبی پوشان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به مرز آمادگی رسیده و می‌تواند یکی از بازیکنان اصلی تیمش مقابل گل گهر باشد، در حالی این روزها تبدیل به یک بازیکن محوری برای استقلال شده که در محدوده نقل و انتقالات پیش فصل تا آستانه جدایی از جمع آبی پوشان هم پیش رفت.

عارف غلامی که نسبت به دیگر مدافعان میانی آبی پوشان بیشتر حالت پوششی دارد و از قدرت نسبی هدایت خط دفاعی هم بهره می‌برد، تا قبل از مصدومیت تبدیل به ثابت ترین بازیکن در قلب دفاعی آبی پوشان شده بود و دیگر نفرات مثل یزدانی، دانشگر و بیشتر مرادمند زوج کناری او را تشکیل می‌دادند.

استقلالی‌ها که معمولاً از مدافعان میانی خوبی در سالهای اخیر برخوردار بودند، بعد از جدایی روزبه چشمی که فصل گذشته بیشترین میزان بازی را در قلب دفاعی این تیم داشت، نگران جانشین وی بودند که حالا با وجود عارف غلامی تا حدود زیادی خیال شان بابت داشتن یک لیدر در قلب خط دفاعی راحت شده است.

غلامی در این فصل به جز دقایق و بازی‌هایی که به دلیل مصدومیت از دست داده در سایر دقایق و بازی‌های آبی پوشان در زمین حضور داشته و یکی از ارکان خط دفاعی این تیم به شمار رفته است.

احتمال اینکه این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و رسیدن به مرز آمادگی مطلوب بار دیگر در سیرجان در ترکیب آبی پوشان قرار بگیرد وجود دارد.

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ روز چهارشنبه ۱۰ دی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-12-29 21:13

افزودن دیدگاه جدید