کد مطلب: 

252766

رضاییان - پرسپولیس؛ بمب زمستانی از تهران تا دوحه!

انتقال رامین رضاییان به پرسپولیس، همیشه یکی از شایعات دلپذیر فضای مجازی برای هواداران پرسپولیس بوده است.
رضاییان - پرسپولیس؛ بمب زمستانی از تهران تا دوحه!

به گزارش ایران پژواک، از دوره ای که رامین رضاییان به ریزه اسپور رفت و با پشیمانی برای بازگشت به پرسپولیس بیشترین میزان تلاش را انجام داد، چهار سال می‌گذرد اما رامین همچنان گزینه ای جذاب برای پرسپولیس و هوادارانش محسوب می‌شود. طرفدارانی که در آن دوره هشتگ «هرچی برانکو بگه» را در تقابل سرمربی کروات با رضاییان ترند کردند، همواره علاقه ویژه ای به ستاره سابق و شماره 27 تیمشان داشته اند و شاید به همین خاطر بود که واکنش های بسیار تندی به شایعه حضورش در تیم رقیب آبی پوش نشان دادند.

اما رامین هیچگاه پیراهن استقلال و دیگر تیم های ایرانی را برتن نکرد تا جاده بازگشتش به پرسپولیس همچنان هموار باشد. او در تابستان اخیر یک انتقال جذاب به الدحیل را تجربه کرد و بازی های نخست نیز با ارائه نمایشی درخشان، خود را در قامت ستاره تیم بزرگ لیگ ستارگان نشان داد. رامین دو گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و در سمت راست خط دفاعی و هافبک این تیم، درخشید اما حالا شاید یک جدایی در فال رضاییان و الدحیل افتاده باشد.

در هفته های اخیر اخباری درباره احتمال جدایی رضاییان از الدحیل و حضورش در السیلیه منتشر شد و به رسانه های فارسی زبان نیز رسید تا گمانه زنی ها درخصوص آینده ستاره ایرانی به وجود بیاید و دوباره پرسپولیس در سر لیست این شایعات مجازی قرار گرفت. حالا این بار روزنامه های قطری هستند که خبرهای نه چندان پرتعداد رسانه های ایرانی را بازتاب داده و درباره پیشنهاد پرسپولیس به رضاییان نوشته اند.

روزنامه الوطن در این باره گزارش داده: «رسانه های ایرانی گزارش دادند که رامین رضاییان بازیکن باشگاه الدحیل برای انتقال به باشگاه پرسپولیس ایران در زمستان، پیشنهاد دارد. منابع مطبوعاتی اعلام کردند که اگر بازیکن و باشگاه پیشنهاد خوب و رضایت بخشی برای هر دو طرف داشته باشند، ممکن است رضاییان در دوره آینده به عنوان بازیکن قرضی یا فروشی باشگاه الدحیل را ترک کند.»

الدحیل پس از پایان قرارداد رامین رضاییان با تیم سابق خود یعنی الشحانیه که فصل گذشته به لیگ دسته دوم سقوط کرد، موفق به جذب این بازیکن شد. رضاییان در طول فصل گذشته با الشحانیه به سطوح بالایی رسید و توانست با تیم خود ۱۳ گل به ثمر برساند؛ اگرچه تیمش در پایان جدول لیگ بود، اما بازیکن ایرانی موفق شد توجهات را جلب کند.

تیم قرمزپوش قطری ماه آینده در جام باشگاه های جهان مقابل قهرمانان پنج قاره قرار خواهد گرفت و همین موضوع شاید جدایی رضاییان را منتفی کند اما هواداران پرسپولیس همچنان با شور و شوق احتمال این انتقال را دنبال می‌کنند. باتوجه به اشتباه مهدی شیری در فینال آسیا و نبود یک جایگزین برای او روی نیمکت، حضور رضاییان قدرت پرسپولیس در این سمت را دو چندان می‌کند اما هنوز راه های زیادی تا نهایی شدن این انتقال وجود دارد و حتی طرفین هنوز مذاکره ای هم نداشته اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-12-27 00:03

افزودن دیدگاه جدید