کد مطلب: 

252276

ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو

آبی پوشان تهرانی امروز در بازی خارج از خانه به مصاف شهرخودرو مشهد خواهند رفت.
ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو

به گزارش ایران پژواک، استقلال تهران عصر امروز در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر باید در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف تیم شهرخودروی مشهد برود. شهر خودرو که به عنوان نماینده ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شناخته می‌شود تا به امروز ۷ امتیاز جمع آوری کرده است.

شهر خودرو در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که در بازی گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری دست یافته بودند و تا به امروز دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست را در فصل جاری تجربه کرده‌اند. شهر خودرو به همراه سیدمهدی رحمتی  در اولین فصل سرمربیگری‌اش در بازی بزرگی پا می‌گذارد و امیدوار است برابر آبی پوشان به برتری در بازی خانگی دست پیدا کند.

تیم استقلال در تقابل با صنعت نفت آبادان به تساوی رضایت داد و محمود فکری می‌کوشد تا برای جلب رضایت هوادارانی که با وجود نتایج تقریبا مطلوب تیمش را به صدر جدول نگاه داشته است، منتقد هستند، در بازی خارج از خانه به برتری دست پیدا کند.

فکری برای بازی امروز شیخ دیاباته، وریا غفوری و مسعود ریگی را به دلیل آسیب دیدگی و همینطور فرشید اسماعیلی را به علت مسائل انضباطی در اختیار ندارد. استقلال نسبت به مسابقه قبلی تغییرات اساسی نخواهد داشت اما برخی اتفاقات در بین بازیکنان تحت هدایت سرمربی استقلال قابل پیش بینی است.

مشخص است که محمدرشید مظاهری برای بازی امروز درون دروازه قرار می‌گیرد و رخصت گرفتن برای پوشیدن لباس زنده‌یاد ناصر حجازی نشان می‌دهد سیدحسین حسینی برای چهارمین هیات متوالی نیمکت نشین خواهد بود. در خط دفاعی هم یک تغییر نسبت به بازی قبلی قایل پیش بینی است.

عارف غلامی اگرچه روز گذشته بدون مشکل تمرین کرد اما محمود فکری در نشست خبری پیش از مسابقه اعلام کرد باید وضعیتش به صورت دقیق مشخص شود. قابل پیش بینی است محمد دانشگر که اخیرا به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب ملحق می‌شد برای این بازی زوج محمدحسین مرادمند باشد و محمد نادری و احمد موسوی انتخاب فکری بازی پست مدافع چپ و راست باشند.

در خط میانی استقلال در غیبت ریگی می‌تواند به مهدی مهدی پور و فرشید باقری به عنوان هافبک‌های تقریبا دفاعی اتکا کند و از حضور همزمان داریوش شجاعیان و آرش رضاوند برای بازیسازی و خلق موقعیت بهره ببرد.

در خط حمله هم مهدی قایدی که مقابل نفت دچار آسیب دیدگی شده بود برای این مسابقه مشکلی ندارد در طول هفته بدون مشکل با تیم تمرین کرد تا زوج امیرارسلان مطهری در این بازی باشد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر شهرخودرو به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-12-13 10:10

افزودن دیدگاه جدید