کد مطلب: 

252160

فرهاد مجیدی: مدیریت پشتیبانم بود، ما فینالیست آسیا بودیم!

سرمربی سابق استقلال پیشنهاد باشگاه تراکتور برای هدایت این تیم را نپذیرفت.
فرهاد مجیدی: مدیریت پشتیبانم بود، ما فینالیست آسیا بودیم!

به گزارش سیتنا، فرهاد مجیدی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در مصاحبه‌ای کوتاه ضمن تایید پیشنهاد از طرف باشگاه تراکتور به او جهت هدایت این تیم گفت: «هم در ابتدای فصل و هم در این مقطع از باشگاه تراکتور با من صحبت کردند. ضمن احترام به این باشگاه پرطرفدار و مالک محترم و به‌رغم اینکه کار در تراکتور را برای هر مربی ایرانی مایه‌ی افتخار می‌دانم، فعلا امکان همکاری با این تیم بزرگ را ندارم.»

او ادامه داد: «امیدوارم تراکتور در ادامه فصل موفق باشد و طرفدارانش همیشه به تیم خود ببالند. چراغ فوتبال ایران را تیم‌های اصیل و پرطرفدار روشن نگه داشته‌اند و این مایه خوشحالی ما اهالی فوتبال است.»

سرمربی سابق استقلال اضافه کرد: «از آقای زنوزی هم باید یاد کنم که با نگاه مدیریتی و اقتصادی خود یک باشگاه قدرتمند از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ساخته‌اند، اما متاسفانه در فوتبال ما همه چیز فقط در نتایج خلاصه می‌شود.»

مجیدی در پایان با ابراز حسرت بابت اینکه باید استقلال شنبه آینده فینال آسیا را برگزار می‌کرد، گفت: «مدیریت در فوتبال خیلی مهم است. اگر مدیریت پشتیبان من بود، این روزها باید به فکر سفر به قطر برای فینال آسیا بودیم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-12-09 10:10

افزودن دیدگاه جدید