کد مطلب: 

251862

دعوای دربی چند هفته زودتر شروع شد

سرپرست استقلال قبل از آغاز تمرین روز دوشنبه این تیم با انتقاد از شکل برنامه‌ریزی هفته‌های آتی رقابت‌های لیگ برتر به شدت از احتمال عدم برگزاری جدال پرسپولیس و سپاهان قبل از دربی پایتخت انتقاد کرد.
دعوای دربی چند هفته زودتر شروع شد

به گزارش ایران پژواک، پرویز مظلومی درباره برنامه‌ریزی هفته‌های آتی رقابت‌های لیگ برتر گفت: این مسابقه فوق‌العاده حساس و سنگین است. در چنین دیداری می‌تواند اتفاقات فراوانی برای پرسپولیس رخ بدهد که روی نتیجه دربی تأثیرگذار باشد. از طرف دیگر وقتی مسابقات قرعه‌کشی می‌شود، یعنی همه چیز باید براساس آن جلو برود بنابراین پرسپولیس حتماً باید قبل از استقلال با سپاهان بازی کند و به میدان نرفتن مقابل حریف اصفهانی اصلاً معنایی ندارد. ما به هیچ عنوان قبل از اینکه پرسپولیس با سپاهان بازی کند، به مصاف این تیم نخواهیم رفت!

واکنش مظلومی در واقع قسمتی از سیاستی است که مدیران باشگاه استقلال پیرامون جدال سنتی تیم خود برابر پرسپولیس و البته روند برگزاری لیگ برتر پیش گرفته‌اند و اغلب آنها قاطعانه معتقدند در این مورد اصلاً نباید کوتاه آمد. 

ماجرای پرسپولیس، متفاوت از فولاد 
روز دوشنبه این مسئله در میان مدیران و مسئولان باشگاه استقلال مطرح شده و آنها تأکید داشتند باید در عین رعایت احترام و قانونی، بسیار قاطعانه ایستاده و حق تیم را گرفت چون در صورت پیگیری نکردن یا کوتاه آمدن، بدون شک در هفته‌های آینده نیز دردسرهای بزرگ‌تری برای استقلال ایجاد می‌شود. مقامات این باشگاه معتقد بودند در ماجرای بازی با فولاد به دلیل انتشار تصاویر پس از پایان مسابقه و اینکه فصل جدید تازه آغاز شده بود، ترجیح دادند حاشیه‌های مربوط به آن بیشتر نشود و به همین خاطر اصلاً با فدراسیون و سازمان لیگ رویارو نشدند ولی حکایت مسابقه با پرسپولیس کاملاً متفاوت است و تحت هیچ شرایطی نباید یک قدم عقب گذاشت به ویژه آنکه قانون باید در مورد همه تیم‌ها به صورت یکسان اجرا شود و سازمان لیگ مکلف است عدالت را پیرامون تمام تیم‌ها به صورت دقیق اجرا کند. 

محروم و تازه‌نفس 
بدون شک حریفی که پرسپولیس باید قبل از بازی با استقلال مقابل آن صف‌آرایی کند نیز برای آبی‌پوشان فوق‌العاده مهم تلقی می‌شود. یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه به خبر ورزشی گفت: اولاً که تعداد مسابقات تیم‌ها باید با هم برابر باشد. حداقل قبل از جدال استقلال و پرسپولیس باید چنین قاعده‌ای در مورد هر دو تیم رعایت شود. از طرف دیگر، کاملاً بدیهی است که بازی کردن با سپاهان بسیار متفاوت از رویارویی با یک تیم متوسط است. ما به هیچ عنوان دوست نداریم هیچ بازیکنی مصدوم شود ولی کاملاً محتمل است که با توجه به اهمیت این مسابقه، برخی از بازیکنان پرسپولیس در بازی با طلایی‌پوشان اصفهانی محروم شوند و دربی پایتخت را از دست بدهند. از طرف دیگر این دیدار فشار بدنی زیادی به پرسپولیسی‌ها وارد می‌کند و یک مسابقه معمولی نیست بنابراین اصلاً نباید انتظار داشت استقلال دست روی دست بگذارد و ببیند حریف از چنین مسابقه استراتژیکی قبل از رویارویی با آنها معاف شده و بدون محروم و کاملاً تازه نفس به مصاف شاگردان محمود فکری می‌رود. به هیچ عنوان کسی را متهم نکرده و پیش‌داوری نمی‌کنیم ولی واقعاً برای ما عجیب است چرا یک عده با اتخاذ چنین تصمیمی می‌خواهند پرسپولیس را بدون محروم و کاملاً تازه نفس به مصاف استقلال بفرستند. قطعاً زیر بار این برنامه‌ نخواهیم رفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-12-01 10:10

افزودن دیدگاه جدید