کد مطلب: 

251323

جواد زرینچه: در این کمیته فنی کسی دنبال صندلی محمود فکری نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقت حضور در کمیته فنی را ندارم چون همان‌طور که با خود شما مصاحبه کرده بودم، دلم می‌خواهد تمام‌وقت مربیگری کنم.
جواد زرینچه: در این کمیته فنی کسی دنبال صندلی محمود فکری نیست

به گزارش خبرورزشی، باشگاه استقلال اسامی اعضای جدید کمیته فنی خود را اعلام کرد و بر اساس آن، نام جواد زرینچه نیز در میان این اعضا به چشم می‌خورد. زرینچه در حالی انتخاب شده بود که چند روز قبل طی گفت‌وگویی مفصل صراحتاً اعلام کرد دیگر تمایلی به پذیرفتن سمت‌های اجرایی و مدیریتی ندارد و می‌خواهد در فوتبال کار مربیگری را به صورت جدی‌تری دنبال کند به همین خاطر دقایقی پس از اعلام نامش به عنوان عضوی از کمیته فنی استقلال با او تماس گرفتیم تا در جریان موضعش پیرامون این انتصاب قرار بگیریم. 

تبریک بابت حضور در کمیته فنی استقلال. 
کمیته فنی؟ تبریک؟ نه. از لطف دوستان ممنونم ولی شرایط حضور در کمیته فنی را ندارم. وقت حضور در کمیته فنی را ندارم چون همان‌طور که با خود شما مصاحبه کرده بودم، دلم می‌خواهد تمام‌وقت مربیگری کنم. می‌خواهم در آن عرصه فعال باشم به همین خاطر نمی‌توانم در کمیته فنی استقلال حضور پیدا کنم. به نظرم افراد محترم دیگری هستند که می‌توانند به جای من در این کمیته حاضر شده و ثمربخش باشند. نمی‌توانم عضو کمیته فنی استقلال شوم و دوستان در باشگاه باید ‌فرد دیگری را به جای من انتخاب کنند. امیدوارم هر کس می‌آید در نهایت بتواند کمک حال مجموعه استقلال شود. 

کمیته فنی طی ۱۱ سال گذشته در استقلال کارآیی لازم را نداشته و بیشتر به عاملی جهت حاشیه و حساسیت‌زایی بدل شده است چون سرمربیان فکر می‌کردند این کمیته می‌خواهد آنها را برکنار کرده و یکی از اعضای خودش را جانشین کند. به نظر شما این بار کمیته فنی در استقلال می‌تواند مؤثر باشد؟ 
قرار شده تأثیرگذار باشد و به نظرم اگر همه چیز دقیق و اصولی جلو برود، چنین اتفاقی رخ می‌دهد. معتقدم این بار کمیته فنی می‌تواند به نفع مجموعه استقلال باشد و دقیقاً با نیت کمک به کادر فنی شکل گرفته است. محمود فکری عزیز و همکاران محترمشان این کمیته را به چشم همکارانی ببینند که برای کمک وارد عرصه شده‌اند. هیچ کدام از افراد انتخاب شده برای کمیته فنی دغدغه سرمربی شدن در استقلال را ندارند و دنبال صندلی فکری نیستند. آنها فقط آمده‌اند تا اگر کمکی از دستشان بربیاید، برای موفقیت استقلال انجام دهند و به نوعی برای کادر فنی حکم مشاوران را دارند. به نظرم خیال محمود از این بابت باید راحت باشد. کمیته فنی نیت خیر دارد. 

شرایط برای بازگشت شما به فوتبال در قالب سرمربی فراهم شده است؟
یکی دو پیشنهاد بود ولی متأسفانه قبلاً تیم‌هایی در لیگ آزادگان سراغ من آمده‌اند که شرایط مالی خوبی نداشتند و گاهی اوقات حتی از جیب خودم برای پیشبرد کارها پول خرج کردم به همین خاطر ترجیح می‌دهم صبر داشته باشم تا سر فرصت پیشنهاد خوبی برسد و به صورت جدی وارد عرصه شوم. همان‌طور که قبلاً هم گفته بودم، می‌خواهم در فوتبال کار فنی انجام بدهم و تمایل زیادی به سمت‌های اجرایی ندارم.

این روزها شایعه شده در کنار حمید استیلی به عنوان مربی تیم امید قرار خواهید گرفت. 
حمید استیلی پسر بسیار خوب و بامعرفتی است. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر موقعیتی فراهم شود، خوشحال می‌شوم به او کمک کنم. حالا باید دید شرایط در آینده به چه صورت خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-11-18 14:15

افزودن دیدگاه جدید