کد مطلب: 

251100

پیش‌بینی رییس کل سازمان بورس از آینده شاخص

رییس کل سازمان بورس اوراق بهادار گفت: نهاد ناظر از روند منفی قیمت ها راضی نیست و زیان سهام داران هم به نفع هیچ فرد و گروهی نیست.
پیش‌بینی رییس کل سازمان بورس از آینده شاخص

به گزارش خبرآنلاین، حسن قالیباف اصل تاکید کرد: هرچند بازار سرمایه همراه با ریسک است اما تاریخ نشان داده سرمایه گذاران صبور پاداش این صبر را دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در ادبیات مالی دنیا، موضوع سیگنال فروشی هیچ مفهومی ندارد، به سرمایه گذاران توصیه کرد: از حضور در کانال های تلگرامی یا خرید سیگنال خودداری کنند و اگر شناختی نسبت به بازار ندارند، با مراجعه به شرکت های سبدگردان، صندوق های سرمایه گذاری و مشاوران سرمایه گذاری دارای مجوز، به خرید سهام یا اوراق با درآمد ثابت اقدام کنند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه گذاران را به تغییر افق نگاه دعوت کرد و گفت: حفظ حقوق سرمایه گذاران اولویت و رسالت سازمان بورس و اوراق بهادار است و بدون شک در تلاشیم شرایط بازار سرمایه مطلوب و متعادل باشد. 

وی افزود: نهاد ناظر از روند منفی قیمت ها راضی نیست و زیان سهام داران هم به نفع هیچ فرد و گروهی نیست.اما موضوع ورود و خروج سرمایه گذاران به بازار و همچنین چیدمان پرتفوی، مسوولیت شخصی است و امیدوارم سرمایه گذاران به این موضوع توجه کنند.

 وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال، نقدینگی زیادی وارد بازار سرمایه شد، افزود: هرچند برای مدتی قیمت ها در بازار سرمایه روند نزولی در پیش گرفتند اما تجربه نشان داده، روند نزولی دائمی نیست و بازار راه خود را پیدا و افت ها را جبران می کند. به عبارتی، افراد صبور همیشه برنده خواهند بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-11-14 00:03

افزودن دیدگاه جدید