کد مطلب: 

251081

بازیکنان پرسپولیس: چرا استقلالی‌ها دو برابر ما قرارداد بسته‌اند؟!

اغلب شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدار هفته اول پرسپولیس برابر سایپا عصبی نشان دادند. عصبانیتی که تعجب همه بینندگان تلویزیونی به‌ویژه هواداران پرسپولیس را به‌دنبال داشت.
بازیکنان پرسپولیس: چرا استقلالی‌ها دو برابر ما قرارداد بسته‌اند؟!

به گزارش خبرورزشی، بعد از بازی، با سایپا پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند تیم داوری روی اعصاب آنها بود و نمی‌گذاشت روی بازی تمرکز داشته باشند. البته مشخص نیست دلیل این امر، دقیقاً چیست و سرخپوشان به کدام‌یک از رفتارهای داور یا صحبت‌های او معترض بودند اما حسن اکرمی داور این مسابقه علت اصلی عصبی بازی کردن پرسپولیسی‌ها نبود. بازیکنان پرسپولیس مدت‌هاست عصبی و ناراحت هستند و دلیل آن راپورت‌های یک گروه از دلالانی است که در پرسپولیس و البته استقلال بازیکن جابه‌جا می‌کنند. همین افراد که پس از بازارگرمی خاص و بردن و آوردن محمدحسین مرادمند نزد مدیران سرخابی در نهایت این مدافع میانی را به استقلال بردند. حالا همین آقایان به بازیکنان پرسپولیس راپورت داده‌اند که خریدهای جدید استقلال دو، سه برابر آنها قرارداد بسته‌اند. همچنین آنها مبلغ تمدید قرارداد جدید وریا غفوری کاپیتان استقلال را هم لو داده‌اند تا خون بازیکنان پرسپولیس به جوش بیاید. خاطرتان باشد سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی به همین نکته به شکلی دیگر اشاره کرد و گفت: «چرا بعضی تیم‌ها می‌توانند قراردادهای آنچنانی و پرداخت‌های آنچنانی داشته باشند و پرسپولیس نمی‌تواند؟ هر حرفی هم می‌زنیم می‌گویند نظارت می‌شود و نمی‌توانیم. چرا بقیه تیم‌ها می‌توانند؟ به پرسپولیس که می‌رسد نظارت و بازرسی اجازه نمی‌دهد؟! همین می‌شود که بازیکنان تیم فینالیست آسیا یکی پس از دیگری جدا می‌شوند و می‌روند.» وقتی از او پرسیدیم منظورت بازیکنان استقلال است، جواب داد: «بازیکن استقلال یا هر بازیکنی هر قراردادی می‌بندد نوش جانش! من اسمی نمی‌آورم ولی چرا تبعیض وجود دارد؟ چرا قراردادهای ۱۰ میلیاردی متعلق به تیم‌های دیگر است اما به پرسپولیس که می‌رسد بحث نظارت و حسابرسی را چماق می‌کنند!»

آن روز کاپیتان پرسپولیس یکسری ملاحظات انجام داد اما بعد از سیدجلال حسینی، دوست صمیمی‌اش شجاع خلیل‌زاده که جدایی بحث‌برانگیزی از پرسپولیس داشت با صراحت بیشتری مصاحبه کرد و گفت: «چطور بازیکنان استقلال قرارداد دارند اما قراردادشان ناگهان می‌شود ۴ میلیارد و ۶ میلیارد و فلان؟ چطور قرارداد ۲ تومانی من نمی‌شود هم پایه قرارداد دیگر بازیکنان. مگر بازیکن تیم حریف قهرمان لیگ شده یا به فینال آسیا رفته‌ که قراردادش اینقدر بالا می‌رود اما برای ما را بازرسی و مدیر باشگاه نمی‌گذارد؟ چطور بازیکنان حال حاضر پرسپولیس باید کمترین قرارداد را داشته باشند؟ قرارداد خیلی از تیم‌های لیگ برتری را با پرسپولیس مقایسه کنید و قطعاً پرسپولیس چهارمین قرارداد را دارد. چرا تیمی که قهرمان می‌شود این‌همه بی‌احترامی می‌بیند و کسی حرف نمی‌زند.» مدافع فصل گذشته پرسپولیس و کنونی الریان قطر ادامه داد: «بازیکنان حاضر در تیم این صحبت‌ها را نمی‌توانند بکنند و دست‌شان بسته است. از تک‌تک بازیکنان بپرسید. بازیکن الان نمی‌تواند درباره پولش حرف بزند. مگر نباید بازیکن بعد از قراردادش طبق تعهد پولش را بگیرد؟ مگر بازیکن خانواده و زندگی ندارد؟ اما کاری کردند که اگر به دنبال حق‌مان باشیم انگ بی‌تعصبی و خراب کردن تیم می‌زنند و الان هم بازیکنان به این دلیل سکوت کرده‌اند. ما جز فوتبال شغلی نداریم. الان شما به بیمارستان بروی و در حال مرگ هم باشی اول باید پول واریز کنی تا بعد درمانت کنند ولی اینجا فوتبالیست باید سکوت کند و درباره حق خود صحبت نکند.»

در این چند روز با چند بازیکن پرسپولیس صحبت کردیم که همگی متفق‌القول یک جمله را تکرار می‌کردند: «چرا باید بازیکنان استقلال دو یا سه برابر ما بگیرند درحالی که پرسپولیس ۴ مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر شده و ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس یک متولی دارند و چرا باید این تبعیض وجود داشته باشد؟!»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-11-13 00:30

افزودن دیدگاه جدید