کد مطلب: 

250913

محاکمه دوباره زن خیانتکار به اتهام همدستی در قتل شوهر

سال ‌۹۷ مأموران پلیس دماوند از کشف جسدی در یک خانه ویلایی در دماوند باخبر و راهی محل شدند.
محاکمه دوباره زن خیانتکار به اتهام همدستی در قتل شوهر

به گزارش روزنامه جوان، صاحبخانه که مأموران را با خبر کرده‌بود، در توضیح گفت: «چند ماه قبل این ویلا را خریده بودم و می‌خواستم در حیاط آن استخر بسازم. امروز کارگرها در حال کندن باغچه حیاط بودند که با اسکلت یک انسان روبه‌رو شدند و آنرا بیرون کشیدند.» با انتقال بقایای جسد به پزشکی قانونی، در روند تحقیقات، مشخص شد سال‌ ۹۲ زن صاحبخانه مأموران را از ناپدید شدن شوهر ۴۰‌ ساله‌اش به نام فرشید باخبر کرده بود، اما ردی از آن مرد به دست نیامده بود.

همچنین مشخص شد همسر فرشید که فریبا نام داشت بعد از فروش ویلا با مرد جوانی به نام شاهین ازدواج کرده و در شهرستان همدان صاحب یک فرزند شده‌اند.

با بدست آمدن این اطلاعات فریبا بازداشت شد و مورد تحقیق قرار گرفت تا اینکه به قتل شوهر سابقش با همدستی شاهین اعتراف کرد و گفت: «شوهرم مرد بداخلاقی بود. از او دو فرزند داشتم تا اینکه آخرین بار وقتی با هم درگیر شدیم شاهین برای میانجیگری به خانه‌مان آمد و با شوهرم درگیر شد. در آن درگیری من دهان شوهرم را گرفتم و شاهین با چاقو او را زد. سپس جسد را در باغچه خانه دفن کردیم و بعد از ازدواج با شاهین به همدان رفتیم.»

بعد از این توضیحات، شاهین نیز بازداشت شد و با اقرار به جرمش گفت: «فریبا دوست صمیمی خواهرم بود. آخرین بار او به خواهرم زنگ زد و کمک خواست. این شد که برای وساطت به خانه آن‌ها رفتم. مقتول چاقو در دست داشت به همین خاطر چاقویی از اپن آشپزخانه برداشتم و یک ضربه زدم.»

دو متهم در شعبه دهم محاکمه شدند و با درخواست اولیای‌دم شاهین به قصاص و فریبا از اتهام معاونت در قتل تبرئه و به حبس محکوم شد. این حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد و با تأیید حکم قصاص شاهین، حکم تبرئه زن جوان نقض و پرونده بار دیگر به همان شعبه فرستاده شد.

بنابراین پرونده برای دومین بار روی میز هیئت قضایی همان شعبه قرار گرفت، اما زن جوان که با قرار وثیقه آزاد بود در دادگاه حاضر نشد. به این ترتیب هیئت قضایی جلسه را به تاریخ دیگری موکول کرد جلسه با حضور متهم برگزار شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-11-08 10:34

افزودن دیدگاه جدید