کد مطلب: 

250828

پرسپولیس اسیر دروازه‌بان سایپا شد!

مدعی قهرمانی نتوانست در اولین هفته لیگ برتر سایپا را شکست دهد.
پرسپولیس اسیر دروازه‌بان سایپا شد!

به گزارش خبرآنلاین، پرسپولیس در اولین هفته لیگ برتر برخلاف پیش بینی ها نتوانست سایپا را شکست دهد. قرمزها بازی را با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و  مهدی عبدی آغاز کرد.

ترکیب سایپا هم متشکل از محمدحسین منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، سعید محمدفرد، حسین کامیاب، مجید علیاری و حسین مالکی بود.

نیمه اول پرسپولیس به مراتب بهترین انجام داد اما این سایپا بود که در همان دقایق اول با اشتباه کنعانی زادگان می رفت که به گل برسد. جدی ترین موقعیت این نیمه توسط مهدی عبدی از دست رفت. منادی گلر سایپا موفق شد دو موقعیت صد در صد گل را مهار کند. در نیمه دوم هم دوباره منادی ستاره زمین بود و موفق شد بارها مقابل مهاجم های حریف بایستد. در اواخر بازی و در دقیقه 80 کمال کامیابی نیا از زمین بازی اخراج شد ولی حتی اخراج او باعث نشد تا قرمزها عقب بنشینند. آنها دوباره حمله کردند و نزدیک بود با یک شوت از راه دور به گل برسند. البته در این نیمه سایپا هم یکی دو موقعیت عالی از دست داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-11-06 18:37

افزودن دیدگاه جدید