کد مطلب: 

250639

از نظر وزارت ورزش چه فرقی بین استقلال و پرسپولیس هست؟

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به انتخاب مدیرعامل پرسپولیس بیان داشت: چرا برای پرسپولیس یک هفته‌ای مدیرعامل انتخاب می‌شود ولی برای استقلال نه؟
از نظر وزارت ورزش چه فرقی بین استقلال و پرسپولیس هست؟

اصغر طالب نسب در گفتگو با مهر اظهار داشت: از اینکه وزارت ورزش به تیم پرسپولیس توجه ویژه‌ای دارد و در صدد است مشکلات این تیم را در مدت زمانی کوتاه حل کند خوشحالم چون پرسپولیس هم یکی از تیم‌های خوب، پر هوادار و بزرگ کشور است. اما اینکه چرا وزارت ورزش چنین نگاهی به استقلال ندارد برای من جای تعجب دارد.

وی اضافه کرد: وقتی تنها یک هفته بعد از کنار رفتن آقای رسول پناه تکلیف مدیریت پرسپولیس مشخص و مدیرعامل آن معرفی می‌شود اما با گذشت یک ماه از جدایی سعادتمند از استقلال این اتفاق برای این باشگاه رقم نمی‌خورد، جای سئوال ایجاد می‌شود.

هافبک چپ پای آبی پوشان در دهه هشتاد که در زمان مربیگری زنده یاد حجازی در این تیم بازی‌های خوبی انجام می‌داد در ادامه تصریح کرد: اگر استقلال هم مثل پرسپولیس تحت نظر وزارت ورزش اداره می‌شود، پس باید نگاه به هر دو تیم برابر باشد تا هواداران ما هم دچار شائبه‌های بزرگ نشوند و نگویند بین دو تیم تبعیض هست. همین تفاوت نگاه در معرفی مدیرعامل می‌تواند یک نشانه برای این منظور باشد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: شان استقلال بالاتر از این است که با سرپرست موقت اداره شود. آن هم در حالی که کم نیستند افرادی که شایستگی مدیریت در این تیم را داشته و از توان خوبی برای حل مشکلات اقتصادی و فنی آن برخوردار هستند. در گذشته نه خیلی دور هم استقلال چند ماه از طریق سرپرست موقت اداره شد که همین موضوع یکی از مهم‌ترین عواملی بود که قهرمانی لیگ نوزدهم را از ما گرفت و من امیدوارم این بدعت اشتباه در استقلال گذاشته نشود و قرار نباشد یک بار دیگر چند ماه اداره باشگاه از طریق سرپرست موقت اداره شود.

طالب نسب گفت: ضمن اینکه امیدوارم انتخاب مدیر در استقلال در نهایت منجر به حضور فردی شایسته و مورد وثوق جامعه هواداری و پیشکسوتی این تیم باشد و مدیرعامل جدید بتواند در مدت زمانی کم مشکلات را برطرف نماید. مدیر جدید باشگاه باید از توانمندی اقتصادی بالایی برخوردار باشد و با شم اقتصادی و قدرت درآمدزایی این تیم را به استقلال مالی برساند و چنین فردی می‌تواند برای اداره امور ورزشی از معاونین و مشاوران باتجربه و خبره در این حوزه سود جوید.

وی در ادامه به دیدار استقلال و مس رفسنجان اشاره کرد و گفت: این بازی بیشتر از تیم استقلال برای فکری مهم و حائز اهمیت است. اگر این بازی با پیروزی همراه نشود می‌تواند بر اعتماد به نفس فکری تاثیرگذار بوده و کارش را برای ادامه مسابقات قدری مشکل نماید. امیدوارم استقلال بتواند لیگ بیستم را با پیروزی آغاز کند و در مسیر موفقیت در این فصل از مسابقات قرار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-11-01 18:32

افزودن دیدگاه جدید