کد مطلب: 

250433

علی پروین عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس؟

پس از استعفای رسول‌پناه شنیده می‌شود علی پروین گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است.
علی پروین عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس؟

به گزارش خبرورزشی، مدت‌هاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با ترکیب ۴ نفره اداره می‌شود! سال گذشته این هیئت مدیره با ترکیبی متشکل از مهدی رسول‌پناه، نبی، مهرداد هاشمی و علی رغبتی بود. پس از اختلافاتی که بر سر انتخاب کارگزار و اسپانسر باشگاه میان هاشمی و سایر اعضای هیئت مدیره به وجود آمد او از هیئت مدیره باشگاه کناره‌گیری کرد. همچنین مهدی محمدنبی نیز دوباره به فدراسیون برگشت و هم‌اکنون به عنوان دبیرکل فدراسیون مشغول کار است. به جای این دو نفر غلام علیپور و سیدمحمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ تهران وارد هیئت مدیره پرسپولیس شدند. مهدی رسول‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز با حفظ سمت به عنوان سرپرست موقت باشگاه برگزیده و مشغول به رتق و فتق امور شد تا اینکه...  

از فردای صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان مشکلات آغاز شد. شجاع خلیل‌زاده فیلمی جنجالی در هتل و در آستانه بازگشت پرسپولیس به تهران منتشر کرد و استارت حواشی بعدی زده شد. سرپرست باشگاه هم در این میان بیکار ننشست و در محافل خصوصی علیه کادر فنی و بازیکنان حرف‌هایی زد. بازیکنان ملی‌پوش و قدیمی پرسپولیس هم تمرینات پرسپولیس را تحریم و به بهانه دریافت نکردن آپشن‌ها یا عدم افزایش قرارداد خود دست به اعتصاب زدند. در چنین اوضاع و احوالی مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز به جای کنترل اوضاع اشتباه پشت اشتباه مرتکب شد تا در نهایت کارش به استعفا کشیده شود. حالا پس از استعفای رسول‌پناه شنیده می‌شود علی پروین گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است. 

پس از درگذشت ناگهانی زنده‌یاد جعفر کاشانی، باشگاه پرسپولیس بدون عضو ورزشی در ترکیب هیئت مدیره خود اداره می‌شود. اتفاقی عجیب که البته در ترکیب هیئت مدیره باشگاه استقلال هم دیده می‌شود. حضور علی پروین پیشکسوت و اسطوره باشگاه پرسپولیس می‌تواند به این تیم برای آرامش بیشتر کمک کند. ما این انتخاب را به فال نیک گرفته و امیدوارم هیئت مدیره باشگاه استقلال هم یکی از پیشکسوتان این باشگاه را به خود ببیند. 

چه بسا اگر یک ‌فرد ورزشی کنار رسول‌پناه و هیئت مدیره باشگاه حضور داشت شاهد چنین جنجال، حواشی و مشکلاتی در این تیم نبودیم. البته در کنار علی پروین اسامی دیگری همچون‌ دکتر محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال، افشین پیروانی و ابراهیم شکوری (‌دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال) نیز دیده می‌شود اما...

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-10-27 19:11

افزودن دیدگاه جدید