کد مطلب: 

250361

لیگ برتر و لیگ یک در قبضه مربیان استقلالی

شمار مربیان استقلالی در لیگ‌های مختلف فوتبال ایران به نحو چشمگیری افزایش یافته است.
لیگ برتر و لیگ یک در قبضه مربیان استقلالی

به گزارش خبرورزشی، در دو، سه سال اخیر تعداد مربیان استقلالی در لیگ‌های مختلف به نحو چشمگیری افزایش یافته و خیلی از تیم‌ها هدایت فنی خود را به مربیان سابقا آبی‌پوش می‌سپارند. امسال هم تقریبا همین حالت در لیگ برتر و لیگ یک حاکم است و از بین ۳۳ تیمی که سرمربی دارند (رایکا بابل تنها تیمی است که فعلا سرمربی ندارد) ۱۲ تیم از سرمربیان استقلالی سود می‌برند و این یعنی بیش از یک سوم تیم‌ها مربی استقلالی دارند.

در لیگ برتر ۶ تیم سرمربیان استقلالی دارند و در لیگ یک هم دقیقا همین تعداد تیم از سرمربیان استقلالی سود می‌برند. گل‌گهر سیرجان با امیر قلعه‌نویی، استقلال با محمود فکری، فولاد خوزستان با جواد نکونام، شهرخودرو با سیدمهدی رحمتی، آلومینیوم اراک با رسول خطیبی و تراکتور تبریز با علیرضا منصوریان در رقابت‌های لیگ بیستم حاضر می‌شوند.

اما در لیگ یک هم ۶ سرمربی استقلالی فعالیت می‌کنند. خوشه طلایی ساوه با سهراب بختیاری‌زاده، فجرسپاسی شیراز با داود مهابادی، گل‌ریحان البرز با علی لطیفی، هوادار تهران با رضا عنایتی، چوکا تالش به هادی شکوری و شهرداری آستارا با حسن اشجاری در رقابت‌های امسال پای به مسابقات می‌گذارند.

در این بین برخی استقلالی‌ها نظیر فرهاد مجیدی، خسرو حیدری، مجتبی جباری و ... هم بیکار هستند و تعداد زیادی نظیر عبدالصمد مرفاوی، محمد خرمگاه، حسین کاظمی، سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده، رضا حسن‌زاده، علیرضا واحدی نیکبخت، علی چینی، علی سامره، محمد نوازی، مهدی هاشمی‌نسب و ... هم به‌عنوان مربی در این دو لیگ فعالیت دارند تا مشخص شود استقلال در عرصه مربیگری از چه پتانسیل بالایی برخوردار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-10-25 23:30

افزودن دیدگاه جدید