کد مطلب: 

250018

حسینی: هواداران ما بعد از هر قهرمانی به جای خوشحالی باید حرص بخورند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: هر زمانی که این تیم به قهرمانی می‌رسد هواداران به جای خوشحالی حرص می‌خورند.
حسینی: هواداران ما بعد از هر قهرمانی به جای خوشحالی باید حرص بخورند

به گزارش ایران پژواک، سید جلال حسینی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت خاصی نمی‌توانیم بکنیم چون مشکلات زیاد است. ما هر چه سکوت می‌کنیم اتفاقی رخ نمی‌دهد. مشکلاتی که از قبل وجود داشته و الان فشارش بیش‌تر شده است. بازیکنان ما تلاش‌شان را انجام داده‌اند و باز هم انجام می‌دهند اما با این شرایط کار سخت می‌شود. امیدوارم بتوانیم به خبرهای خوبی برسیم.

او در ادامه درباره غیبت برخی بازیکنان در تمرین پرسپولیس گفت: بحث غیبت مطرح نیست. صحبتی که ما داریم این است که نگاهی که به دیگران می‌شود به ما هم بشود. هواداران ما از ما می‌خواهند که ما هم کاری بکنیم اما ما چه کار می‌توانیم بکنیم؟ یا باید سکوت کنیم یا حرف‌ها را به زبان بیاوریم. از اول فصل هواداران ما یا با کمیته انضباطی و یا با فدراسیون و با همه نابرابری‌ها می‌جنگند. الان هم از ما انتظار دارند و ما هم باید در کنارشان باشیم. چگونه می‌توانیم اعتراض کنیم. همان‌طور که گفتم مشکلاتی که الان به وجود آمده، از قبل بوده است.

حسینی در ادامه درباره بحث احتمال جدایی شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن هم گفت: من امروز به باشگاه پرسپولیس آمدم که نگرانی هواداران را بگویم. وقتی شرایطی به وجود آمده به همه فشار می‌آورد. سال قبل هواداران ما مقابل باشگاه گریه می‌کردند؛ مشکلات آقای برانکو بود و دوباره الان ما همین مشکلات را داریم. تیم به فینال آسیا رسیده و باز هم مشکلات وجود دارد. برخی مشکلات حل شده‌اند اما همه مشکلات حل نمی‌شود. آقای برانکو برای این تیم افتخار آوردند و زحمت کشیدند اما پول‌شان را ندادند الان هم این پول چند برابر شده است و باید به برانکو داده شود چون حقش است که پولش را بگیرد. ما گاهی سکوت می‌کنیم اما هواداران از ما می‌خواهند که صحبت کنیم.

وی ادامه داد: ما به جمع چهار تیم برتر آسیا رفتیم و برای بار دوم به فینال رسیدیم و در کل درآمدزایی‌هایی که بازیکنان ما کردند کم نبوده است. این که بخواهیم گاهی اوقات صحبت کنیم شاید برخی بخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و ما را رو در روی هواداران قرار دهند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که مطالبات برانکو چه زمانی پرداخت می‌شود؟ گفت: من هم مثل شما هستم. یک زمان بحث مانوئل ژوزه بود که شش سال طول کشید تا پولش را دادند. الان هم بحث آقای برانکو متفاوت است. این که می‌گویند یا پول برانکو را باید بدهیم با به بازیکنان پرداختی داشته باشیم این موضوع به تیم فشار وارد می‌کند. ما بازی‌های فشرده زیادی پیش‌رو داریم و متاسفانه برای حل مشکلات کاری از پیش نمی‌رود.

او در پاسخ به این سوال که چرا با وجود دریافت ۵۰۰ میلیون تومان پاداش، بازیکنان به تمرین پرسپولیس نمی‌روند؟ گفت: هیچ کس چنین پاداشی نگرفته است. درباره آپشن‌های قراردادمان هم باید بگویم همین دو ماه قبل بایت طلب‌هایی که از سال قبل داشتیم ۳۰ درصد به باشگاه تخفیف دادیم و بخشیدیم. هواداران از ما خواسته‌اند و ما هم تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که در کنارشان باشیم. وظیفه ما تمرین کردن است و برای بازی کردن و تمرین کردن تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. متاسفانه بعد از هر قهرمانی به جای این که هواداران ما خوشحال باشند حرص می‌خورند. وقتی کسی می‌آید و کاری انجام می‌دهد و با او برخورد نمی‌کنند مشکلات بیش‌تر می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-10-13 23:37

افزودن دیدگاه جدید