کد مطلب: 

249825

نکونام: فولاد ایده‌آل است؛ در استقلال مردم را فریب دادند

سرمربی فولاد خوزستان با انتقاد از وضعیت باشگاه استقلال گفت: در استقلال با اسم‌ها بازی کردند و مردم را فریب دادند.
نکونام: فولاد ایده‌آل است؛ در استقلال مردم را فریب دادند

به گزارش ایران پژواک، جواد نکونام درباره برپایی اردوی تدارکاتی این تیم در تهران و کردان گفت: اردوی اول را در اهواز شروع کرده و ۴ روز در ورزشگاه خودمان به تمرین پرداختیم. بعد از آن یک اردوی یک هفته‌ای و دو دیدار دوستانه در تهران برگزار کردیم. بعد از دو روز استراحت اردوی دوم را در کردان شروع کردیم. تیم کم کم در حال پیدا کردن شرایط خوب است. علاوه بر این هنوز ما در یارگیری کار می‌کنیم. خداراشکر توانستیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم و بازیکنانی که دلشان با تیم بود را نگه داشتیم و بازیکنانی که سال گذشته چارجوب و نظم تیمی را به هم ریخته بودند از ما جدا شدند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: در حال جذب بازیکنان مد نظر هستیم. تاکنون ۴ بازیکن را جذب کرده و چند بازیکن جوان هم به تیم اضافه شده‌اند. چند بازیکن از آکادمی خودمان به تیم بزرگسالان آورده‌ایم که شرایط فوق‌العاده‌ای دارند و خودشان را نشان داده‌اند. برای من اسم‌ها مهم نیست و هر بازیکنی که خوب کار کند در تیم ما جا خواهد داشت. آرزوی فولادی قدرتمند داریم تا بتوانیم بهترین شرایط را در طول فصل رقم بزنیم.

سرمربی فولاد درباره اینکه از تیم‌هایی، چون استقلال پیشنهاد جدی داشت، ولی در نهایت متعهد به قراردادش با فولاد ماند، عنوان کرد: وقتی لیگ تمام شد پیشنهاداتی داشتم، ولی دلم می‌خواست در باشگاه بزرگ فولاد بمانم. در این باشگاه احساس راحتی دارم و شرایط برای من و بازیکنان اینجا خیلی خوب است. با مدیریت آذری و محمدی کار برای من راحت‌تر شده است. فکر می‌کنم وظایفی که باید انجام می‌دادم را انجام داده‌ام و امیدوارم در سال جدید هم این اتفاق رخ دهد. پیشنهاداتی به من شد و، چون تفکری پشت جدایی من از فولاد وجود نداشت تصمیم گرفتم در اهواز بمانم. وقتی که توافق کردیم که در فولاد بمانم هیچ قراردادی امضا نکردم و شروع به یارگیری کردیم.

نکونام درباره پیشنهاد باشگاه استقلال گفت: از باشگاه استقلال یکی دو بار تماس‌هایی با من داشتند که به آنجا بروم. این موضوع را با آقای آذری در میان گذاشتم و با توجه به اینکه با فولاد قرارداد دارم دوست دارم در فولاد بمانم تا شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانم به فوتبال خوزستان کمک کنم تا این تیم به جایگاه اصلی‌اش برگردد. هنوز جا برای پیشرفت در فولاد و رشد بازیکنان‌مان وجود دارد. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم، ولی فکر می‌کنم شرایط فولاد خیلی برای من مناسب است. صحبتی هم با هواداران استقلال دارم، طبیعی است که در فضای مجازی از من درخواست آمدن به استقلال داشتند، ولی شرایط در این باشگاه اصلاً مناسب نیست و نمی‌خواهند وضعیت این باشگاه درست شود. این موضوع را باید صادقانه به مردم بگویم برای همین دوست نداشتم فعلا به استقلال بیایم. فولاد شرایط ایده‌آل من را دارد و ترجیح دادم در این باشگاه کارم را ادامه دهم.

وی اضافه کرد: در استقلال با اسم‌ها بازی کردند و مردم را فریب دادند. در فولاد و کنار مردم خوزستان واقعا خوشحالم. هواداران فولاد واقعا به من احترام می‌گذارند. همانطور که پارسال به ما اعتماد کردند امسال هم این شرایط را ادامه خواهیم داد. برای من بزرگتر از فولاد تیمی نیست. سعی می‌کنیم بهترین نفرات را بگیریم از حق و حقوق و نام باشگاه دفاع کنیم و برای همین تا روزی که در فولاد هستم از نام و پرچم فولاد دفاع می‌کنم. تمام نگاه من به بهترین‌هاست و امیدوارم بهترین‌ها همیشه در فولاد باشند و ما بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-10-07 19:30

افزودن دیدگاه جدید