کد مطلب: 

248364

رفتار عجیب ترابی در فسخ قراردادش/ ورق برای شماره ۹ بر می‌گردد

هافبک پرسپولیس بابت مبلغ اندک طلب خود از پرسپولیس تصمیم به فسخ قرارداد گرفت تا مجبور به پرداخت حق ترانسفر به باشگاه نشود.
رفتار عجیب ترابی در فسخ قراردادش/ ورق برای شماره ۹ بر می‌گردد

به گزارش مهر، مهدی ترابی عصر دوشنبه گذشته پس از جلسه نافرجام خود با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس نسبت به افزایش رقم قراردادش به ساختمان سازمان لیگ فوتبال رفت و با توجه به بندهای موجود در قرارداد خواهان فسخ یکطرفه آن شد.

هافبک پرسپولیس که عملکرد نسبتاً خوبی در میان سرخپوشان داشت با استناد به بندهای مالی خود توانست فسخ قرارداد کند.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به قراردادهای عجیب برخی بازیکنان این تیم درباره ترابی این‌طور گفته اگر ۹۰ درصد مبلغ قرارداد تا یک بازی قبل از پایان لیگ به ترابی پرداخت نشود او حق فسخ داشت. با این حال ما توانستیم ۸۰ درصد این قرارداد را پرداخت کنیم اما او به خاطر مبلغ باقیمانده می‌توانست فسخ کند.

در واقع ترابی تنها برای حدود ۴۰ میلیون تومان که از پرسپولیس طلب داشت بند فسخ قرارداد خود را فعال کرد تا با تکیه بر همین موضوع از پرداخت حق ترانسفر حدوداً ۴۰۰ هزار دلاری به پرسپولیس نیز فرار کند.

رفتاری عجیب از بازیکنی که با حضور در پرسپولیس توانست در لیگ قهرمانان آسیا خودنمایی کرده و برای خودش مشتری خارجی پیدا کند اما مشکلات ارزی جاری پرسپولیس را نادیده گرفت تا بر خلاف دیگر هم تیمی‌هایش خواهان رفتن از این تیم شود.

رفتاری که بشار رسن نیز می‌توانست بارها انجام دهد اما حاضر به این کار نشد تا نشان دهد قصد رفتن از پرسپولیس را تا پایان فصل ندارد. اتفاقی که بارها برای علیرضا بیرانوند نیز رخ داد اما دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران طوری از پرسپولیس جدا شد که درآمدی هم برای این باشگاه رقم بزند.

ترابی در حالی روز گذشته تصمیم به فسخ قرارداد با پرسپولیس گرفت که خواهان افزایش سنگین مبلغ قرارداد خود شده است. موضوعی که فشار هوادار را روی دوش این بازیکن انداخته تا باعث تغییر احتمالی مقصد او شده و ترابی را در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حفظ کند.

این موضوع و جوانب مختلف آن قرار است عصر امروز در ساختمان باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-01 15:48

افزودن دیدگاه جدید