کد مطلب: 

248241

آزار شیطانی پسر 14 ساله تهرانی بخاطر یک انتقام کور

مرد شیطان صفت نوجوان 14 ساله را هدف نیت شو خود قرار داد و او را در زندان خود شکنجه داد.
آزار شیطانی پسر 14 ساله تهرانی بخاطر یک انتقام کور

به گزارش رکنا، اوایل سال 99، نوجوان 14 ساله ای به نام حامد با مراجعه به پلیس شکایت خود را از یک جوان 27 ساله به نام خشایار مطرح کرد.

پسر نوجوان گفت: در یک کارگاه مشغول کار بودم و صاحب کارم که جوان 27 ساله ای به نام خشایار بود به بهانه اینکه چرا کم کار می کنم من را کتک می زد تا اینکه یک روز من را به انبار محل کار برد و دست و پایم را بست و من را به شدت مورد ضرب و جرح و آزار و اذیت قرار داد و بعد هم به من تجاوز کرد.

با شکایت پسر جوان، خشایار شناسایی و دستگیر شد و پرونده در اداره 16 پلیس آگاهی تهران تحت بازجویی قرار گرفت.

در بررسی های پلیسی حامد که هدف تجاوز قرار گرفته بود به کارآگاهان گفت: مدتی قبل برای کار در یک کارخانه جعبه سازی از شهرستان به تهران آمدم. مادرم با آمدن من به تهران مخالف بود اما چون او و پدرم از هم جدا شده بودند و من مسئول مخارج زندگی بودم، مادرم را راضی کردم و با جوانی که از اقواممان بود برای کار به تهران آمدیم. چند وقت که از آمدن ما به تهران می گذشت یک روز خیلی اتفاقی خشایار را دیدم. او از بستگان دور و همشهری ما است. وقتی من را دید و سلام و احوالپرسی کردیم، به من گفت برای کار نزد او بروم و قول داد حقوق بهتری از محل کار قبلی به من دهد. من هم قبول کردم اما چون می دانستم که مدتی قبل او با پسرخاله من درگیر شده بودند و برای هم چاقو کشیده بودند، می دانستم که اگر مادرم متوجه شود با خشایار کار می کنم، مانع این کار می شود و به او نگفتم.

شاکی در ادامه گفت: رفتار خشایار با من خیلی بد بود و به بهانه اینکه کم کار می کنم به من توهین و فحاشی می کرد و چند بار من را کتک زد تا اینکه روز آخر به حدی من را کتک زده بود که تمام بدنم کبود شد. بعد دست و پایم را بست و چند روز من را بدون آب و غذا در اتاق حبس کرد و به من تجاوز کرد. من با خشایار هیچ خصومت و اختلافی نداشتم اما گمان می کنم او می خواست انتقام پسرخاله ام را از من بگیرد. چون در جریان درگیری آنها، پسرخاله ام با پشت چاقو به سر خشایار ضربه زده بود.

خشایار بعد از بازداشت در بازجویی ها گفت: «من اتهامم را قبول ندارم. حامد کنار من کار می کرد و گاهی برای کار به او تذکر می دادم اما هیچ وقت او را کتک نزدم و مورد آزار و اذیت قرار ندادم.»

پرونده در دادگاه رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-28 08:09

افزودن دیدگاه جدید