کد مطلب: 

248232

بسته پیشنهادی سعادتمند به استراماچونی لو رفت

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در سفر به ایتالیا پیشنهاد همکاری جدید را به سرمربی ایتالیایی پیشنهاد داده بود.
بسته پیشنهادی سعادتمند به استراماچونی لو رفت

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران پس از برتری در شهرآورد تهران با استعفای فرهاد مجیدی رو به رو شد و این سرمربی جوان از سمت خود استعفا کرد.

مجیدی در کمتر از بیست و چهار ساعت پس از شکست پرسپولیس در قامت سرمربی به دلیل سفر بد موقع مدیرعامل این باشگاه از سمت خود کناره گیری کرده است.

سرمربی استقلال در بیانیه رسمی خود از مذاکرات پنهانی احمد سعادتمند برای بازگشت آندره آ استراماچونی پرده برداشت و اعلام کرد مدیرعامل این باشگاه برای بازگشت سرمربی ایتالیایی به تهران با او مذاکره کردن است.

سعادتمند در سفر به ایتالیا با وجود اینکه صبح امروز هم از مذاکره برای بازگشت استراماچونی به تهران ابراز بی اطلاعی کرد و این اخبار را شایعه دانست با وکیل استراماچونی مذاکره کرده است.

استقلال به دلیل شکایت این سرمربی ایتالیایی باید رقم ۲.۸ میلیون یورو به استراماچونی پرداخت می‌کرد تا از محرومیت سنگین فیفا جلوگیری کند و سعادتمند به همین بهانه راهی ایتالیا شد تا با این سرمربی گفتگو کند.

برخلاف اخبار منتشر شده برای مذاکره و تکذیب سعادتمند مشخص شده است این مدیرعامل برای بازگشت او به اروپا سفر کرده است. سعادتمند در مذاکره با این سرمربی ابتدا درخواست کرده است که از شکایت ۲.۸ میلیون یورویی فیفا صرف نظر کند.

سعادتمند که در این سفر به همراه معاونانش حضور داشت به استراماچونی برای بازگشت به تهران پیشنهاد قرارداد همکاری ۲ ساله به ارزش ۳ میلیون یورو را ارائه‌ کرده است تا این سرمربی را برای بازگشت به تهران متقاعد کند.

استراماچونی در این جلسه از سعادتمند درخواست کرده بود تا طی ۴۸ ساعت آینده جواب نهایی را به او اعلام کند اما در حال حاضر بازگشت استراماچونی مشخص نیست و او جوابی به باشگاه استقلال نداده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-27 21:37

افزودن دیدگاه جدید