کد مطلب: 

247855

جنجال سرمربی و تدارکات: آقا مدد، راز اخراج دانشگر را فاش کرد

مسئول تدارکات تیم فوتبال استقلال گفت: پس از ۳۰ سال آبروی مرا بردند. من در خلوت خودم اشک می‌ریزم و نمی‌دانم مشکلم چیست؟
جنجال سرمربی و تدارکات: آقا مدد، راز اخراج دانشگر را فاش کرد

به گزارش تسنیم، مدد جباری مسئول تدارکات استقلال سرانجام به حرف آمد. او درباره مشکل سرمربی تیم با خودش می‌گوید: «به خدا نمی‌دانم مشکلم چیست. من را تا دم درِ رختکن می‌برند اما فرهاد مجیدی بدون اینکه مستقیم صحبتی انجام دهد، به سعید رمضانی سرپرست تیم می‌گوید جلوی چشم سرمربی نباشم .نمی‌دانم چرا نمی‌گویند جرم من چه چیزی بوده که پس از ۳۰ سال آبرویم بردند، آن هم کسی که میان استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها عزت و احترامی دارد.»

آقا مدد برای نخستین بار در تمام دوران حضورش در استقلال به طور مستقیم خطاب به سرمربی تیم می‌گوید: «وقتی زن و شوهری با هم اختلافی دارند، در دادگاه مشکلات‌شان را می‌گویند و سپس جدا می‌شوند. من گدای فوتبال هستم اما گدای مجیدی نیستم. شما آبروی مرا نزد بازیکنی که ۲ روز است به استقلال آمده، بردید. پس از این همه سال، در خلوت خودم اشک می‌ریزم و کسی نیست با من صحبت کند. چقدر برای تیم زحمت کشیدم، آیا اعضای تیم می‌دانند چطور لباس‌های‌شان آماده می‌شود؟ ماهی ۷۰،۸۰ هزار تومان قبض پول تلفن همراه من است که به خاطر استقلال پرداخت می‌کنم. بارها از جیب خودم برای تیم هزینه کردم اما با من اینگونه رفتار کردند. مجبورم با این شرایط خودم بروم تا بیشتر از این آبرویم ریخته نشود.»

مدد جباری در پایان، پرده‌ای متفاوت از ماجرای اخراج دانشگر را بازگو کرد: «محمد دانشگر را چرا اخراج کردید؟ چون از اتوبوس جا ماند و تماس گرفت برگردید تا مرا سوار کنید؟ آیا دلیل اخراج بازیکنی که پایش در بازی با سپاهان آسیب دید، این بود؟»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-16 20:04

افزودن دیدگاه جدید