کد مطلب: 

246969

تهدید جنگنده اسرائیلی علیه هواپیمای مسافری ایران/ فیلم

یک فروند جنگنده اسرائیلی در آسمان سوریه با نزدیک شدن خطرناک به هواپیمای مسافری ایران، آن را مورد تهدید قرار داد. خلبان هواپیمای ایرانی نیز برای جلوگیری از برخورد، اقدام به تغییر موقعیت سریع و کاهش فوری ارتفاع کرد. این اتفاق باعث شد تعدادی از مسافران زخمی شوند.
تهدید جنگنده اسرائیلی علیه هواپیمای مسافری ایران/ فیلم

این هواپیمای شرکت ماهان که از تهران پرواز کرده بود توانست در فرودگاه بیروت به سلامت فرود آید اما به گفته خبرنگار صداوسیما، سه نفر از مسافران زخمی با آمبولانس هواپیما را ترک کردند که همگی لبنانی هستند. همچنین چندنفر از کادر پرواز نیز در این اتفاق، مصدوم شدند.

صداوسیما نوشت: پنجشنبه در مسیر پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان از تهران به مقصد بیروت زمانی که این هواپیما در آسمان کشور سوریه بود جنگنده رژیم صهیونیستی در حرکتی تحریک آمیز و خطرناک به هواپیمای خطوط ماهان نزدیک شد.

پس از این اقدام خطرناک جنگنده اسرائیلی خلبان هواپیمایی مسافری برای جلوگیری از برخورد با جنگنده اسرائیلی ارتفاع پرواز را بسرعت کاهش می‌دهد که این امر موجب شد تعدادی از مسافران این پرواز آسیب ببینند. برخی منابع از اسرائیلی بودن و برخی از آمریکایی بودن این جنگنده ها خبر می دهند.

شبکه المیادین هم بعد به نقل از منابع موثق خود گزارش داد که جنگنده‌های مهاجم، اسرائیلی بوده و با پنهان شدن عمدی در پشت هواپیمای ماهان، قصد داشتند پدافند هوایی سوریه را مجبور به شلیک به این هواپیما کنند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-07-24 00:50

افزودن دیدگاه جدید