کد مطلب: 

246795

اضافه شدن سه مربی برای حذف مسعود شجاعی!

یک جنگ بزرگ و جنجال باورنکردنی در باشگاه تراکتور شروع شده که می‌تواند ریشه‌های آرامش در تراکتور را هدف قرار دهد و داشته‌های تیم را از بین ببرد.
اضافه شدن سه مربی برای حذف مسعود شجاعی!

به گزارش خبرورزشی، با این‌که مسئولان باشگاه تراکتور دوست دارند در مصاحبه‌های خود، اوضاع و احوال پیرامون تیم را کاملاً آرام قلمداد کنند و البته در این کار هم موفق بوده‌اند، اما داخل تیم، شرایط به شکل دیگری است. یک جنگ بزرگ و جنجال باورنکردنی شروع شده که می‌تواند ریشه‌های آرامش در تراکتور را هدف قرار دهد و داشته‌های تیم را از بین ببرد.

مصدومیت و شروع ماجرا
ماجرا از مصدومیت و عدم آمادگی مسعود شجاعی شروع شد. کاپیتان سرخ‌ها به خاطر آن‌که مدت نسبتاً زیادی از تمرینات گروهی دور بود و خیلی دیر به تبریز برگشت، از لحاظ بدنی آمادگی بالایی نداشت و به همین علت، نتوانست به اندازه دوران قبل از تعطیلی لیگ، به تراکتور کمک کند. به همین خاطر او نیمکت‌نشین شد، اما او یک ذخیره معمولی نبود زیرا مسعود را با دفترچه یادداشت و در قالب شخصیت و کاراکتری کاملاً جدید در حین بازی‌های تراکتور دیدیم.

شایعات کلید خورد
همان زمان، شایعاتی آغاز شد مبنی بر اینکه مسعود تصمیم گرفته از این پس به عنوان مربی- بازیکن در خدمت تراکتور باشد و به همین خاطر است که مسائل فنی را یادداشت می‌کند. البته نه مسعود به این شایعات توجهی می‌کرد و نه الهامی واکنشی نشان می‌داد. آن‌ها تلاش می‌کردند سکوت کنند تا اوضاع پیش برود.

مصدومیت دوباره
در بازی با استقلال، مسعود شجاعی برای دقایقی راهی زمین شد. این بار نه خبری از دفترچه یادداشت بود و نه حضور مسعود کنار بازیکنان برای گوشزد کردن مسائل فنی. او از اواسط نیمه دوم به زمین رفت و البته اصلاً نتوانست خوب و مطمئن بازی کند. در همان دقایق ابتدایی حضورش در میدان هم از ناحیه مچ پا مصدوم شد تا کارش دشوار شود. همین مصدومیت، بار شایعات را بیشتر کرد: «مسعود دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند و زمان آن رسیده که وارد جرگه مربیان شود؛ در این صورت، چه تیمی بهتر از تراکتور!»

رفاقت با مالک
دیگر این موضوع را همه اهالی فوتبال می‌دانند که مسعود و اشکان دژاگه به همراه احسان حاج‌صفی سه کاپیتان تیم ملی کشورمان رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور دارند و اصلاً به همین خاطر بود که راهی این تیم شدند. البته قرارداد بر مبنای دلار هم تأثیر خودش را گذاشت، اما آن‌ها به قدری به زنوزی نزدیک هستند که بعد از بازی برای تراکتور، می‌توانند به سادگی مربیگری تیم را هم به دست بگیرند. برنامه‌ای که شاید توسط شخص زنوزی هم مدیریت شود به خصوص که ساکت الهامی در هفته‌های اخیر به خاطر ضعف در نتیجه‌گیری، احساس کرده بود هر چند او با برد مقابل سپاهان، حالا جایگاه خود را روی نیمکت تیم محکم کرد.

دستیاران جدید آمدند
به هر حال تحرکاتی که شجاعی روی نیمکت تراکتور داشت، باعث ایجاد حساسیت‌های شدیدی برای ساکت الهامی شد تا جایی که او در هفته گذشته دست به اقدام عجیبی زد و سه نفر را همزمان به کادر فنی اضافه کرد. به معنای دیگر، الهامی که هرگز زیر بار حضور مربیان جدید در کادر تراکتور نمی‌رفت، به یکباره حاضر شد سه نفر دیگر را به تیم فنی خود بیفزاید. مصطفی صداقت مربی پیشین شهرخودرو، وحید بیاتلو مربی سابق نود ارومیه و علی ابراهیمیان مربی سابق تیم مبل محتشم تبریز به جمع اعضای کادر فنی تیم فوتبال تراکتور اضافه شدند تا در کنار حمیدرضا جودکی‌نژاد (بدنساز)، علیرضا پژمان و علیرضا مرادی به همراه دینکا آلین (مربی دروازه‌بانان) کادر فنی تیم را کامل کنند.

همه افراد پیشنهاد ساکت نبودند
البته این شایعه هم به گوش می‌رسد که تمام این افراد توسط ساکت الهامی اضافه نشدند بلکه یکی از این مربیان، توسط فرد دیگری پیشنهاد شد و خیلی زود به کادر فنی رسید تا دستیار ساکت باشد. نکته مهم اینجاست که فرد مورد اشاره می‌داند در صورتی که شجاعی هدایت تیم را برعهده بگیرد، تمام منافعش به خطر می‌افتد و این موضوع شاید یکی از دلایل افزایش تعداد مربیان در تیم است.

جا برای مسعود تنگ شد
با این اتفاق، جا برای حضور مسعود شجاعی روی نیمکت مربیان تراکتور حسابی تنگ شده است. ساکت که قدرت نفوذ مسعود نزد بازیکنان و زنوزی را می‌دانست، تصمیم گرفت به جای معرفی این بازیکن به عنوان یکی از دستیارانش، از افراد دیگری خارج از تیم دعوت کند تا به کادر فنی بیایند و با این سیاست، مسعود شجاعی را از جمع کاندیداهای مربی یا سرمربیگری تراکتور در فصل آینده حذف کند.

سکوت زنوزی دلیل دارد
در این شرایط، اظهار نظر زنوزی به عنوان مالک و همه‌کاره باشگاه تراکتور بسیار مهم است، اما او سکوت اختیار کرده و دلیلش هم منطقی به نظر می‌رسد. تراکتور در حساس‌ترین روزهای خود قرار گرفته و اگر کوچک‌ترین حاشیه‌ای به اردوی تیم وارد شود، امکان دارد شانس رسیدن به نایب‌قهرمانی یا سهمیه آسیا از دست برود. از سوی دیگر، منطقی است که یک مدیر برای آنکه بهانه‌ای به دست مربیان تیمش ندهد، در این مواقع سکوت کند تا بازی‌ها به اتمام برسد و بعد از آنکه تکلیف تراکتور روشن شد، وارد عمل شده و تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

چرا شجاعی از لیست ۱۸ نفره خط خورد؟
سؤال مهم، اما اینجاست که چه شد مسعود شجاعی برای دیدار مقابل سپاهان از لیست ۱۸ نفره تیمش خط خورد؟ او مصدوم بود، اما تمام مسئولان و مربیان تیم طی روزهای گذشته اعلام کردند مسعود به دیدار با سپاهان می‌رسد و هیچ مشکلی از این حیث ندارد. به همین علت شایعه شده دامنه مشکلات بین ساکت و مسعود به قدری گسترش یافت که به حذف شجاعی این بار از لیست بازیکنان کشیده شد. حالا باید دید در ادامه این کشمکش پنهانی، چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و اصلاً آیا این شایعات در مورد جنگ داخلی بین ساکت الهامی و مسعود شجاعی با این حجم از اتفاقات و حواشی واقعیت دارد یا نه.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-20 15:39

افزودن دیدگاه جدید