کد مطلب: 

246696

۴+۲ استقلالی سد راه فرهاد مجیدی!

در جمع ۶ مسابقه‌ای که استقلال باید تا پایان لیگ برتر نوزدهم برگزار کند چهار تیم مربی استقلالی دارند و آن دو تیم دیگر سرمربی استقلال خوزستان- به‌عنوان تیم دوم آبی‌ها- بوده‌اند!
۴+۲ استقلالی سد راه فرهاد مجیدی!

به گزارش خبرورزشی، هر چهار سرمربی رقیب فرهاد مجیدی مثل خود او تجربه و سابقه بستن بازوبند کاپیتانی استقلال را داشته‌اند! و دو نفرشان هم این نیمکت را تجربه کرده‌اند. 

نساجی مازندران؛ محمود فکری
اولین تیمی که استقلال باید روبه‌روی آن بایستد نساجی مازندران است. تیمی با سرمربیگری محمود فکری که سابقه‌ای طولانی‌تر از هر استقلالی در پوشیدن پیراهن این تیم و بستن کاپیتانی آن بر بازو را در کارنامه اش دارد. مربی که با نساجی نتایج خوبی گرفته و سابقه مربیگری در استقلال و دستیاری امیر قلعه‌نویی را هم دارد. فکری گرچه هرگز درباره مربیگری در استقلال حرفی نزده ولی قطعاً دوست دارد روزی تیم محبوبش را هدایت کند و از این حیث انگیزه‌های بالایی برای رویارویی با فرهاد مجیدی، هم‌تیمی سابقش دارد.

سپاهان؛ امیر قلعه‌نویی
محتمل‌ترین فرد برای جایگزینی فرهاد مجیدی سرمربی دومین حریف این تیم تا پایان لیگ برتر نوزدهم است. امیر قلعه‌نویی و سپاهان که تا اینجا هم نتایج خوبی در هفته‌های پس از کرونا به دست نیاورده‌اند رودرروی استقلال انگیزه‌های بسیار بالایی دارند. به‌ویژه امیر قلعه‌نویی که گفته می‌شود روابطش با سپاهانی‌ها هم چندان مطلوب نیست! او باید سپاهان را روبه‌روی تیم شاگرد سابقش در استقلال به میدان بفرستد.

شهرخودرو؛ سهراب بختیاری‌زاده
همبازی فرهاد مجیدی در سال ۱۳۷۸ در تیم استقلال سومین مربی استقلالی است که در دیدارهای پیش‌روی فرهاد مجیدی تیمش را مقابل آبی‌های تهرانی صف‌آرایی می‌کند. سهراب بختیاری زاده که جزو متعصب‌های رنگ آبی هم هست قطعاً نسبت به نشستن روی نیمکت تیم محبوبش تفکراتی در سر دارد که او و تیم مدعی شهرخودرو را به دیواری سخت روبه‌روی استقلال تبدیل می‌کند.

پیکان؛ عبدالله ویسی
عبدالله ویسی که با استقلال خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر، نامش را در کتاب تاریخ لیگ ثبت کرد هم از دیگر مربیانی است که با استقلالی‌ها سروکار داشته و با حال و هوای آبی‌های خوزستان و میزان علاقه‌مندی‌شان به این رنگ آشناست. تیمی که برای فرار از خطر سقوط سراپا انگیزه است و در چهارمین دیدار پیش‌روی فرهاد مجیدی سد محکمی روبه‌رویش ایجاد می‌کند.

شاهین شهرداری بوشهر؛ مهدی پاشازاده
پنجمین و آخرین دیدار استقلال در لیگ برتر نوزدهم هم مقابل تیم یکی دیگر از کاپیتان‌های اسبق تیم استقلال، مهدی پاشازاده است. پاشازاده که به تازگی سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر شده تحت هر شرایطی برای رویارویی با استقلال سرشار از انگیزه است. اگر تا آن روز تیمش سقوط کرده باشد با فراغ بال برای عرض اندام روبه‌روی فرهاد مجیدی و تیمش به میدان می‌آید و اگر هنوز بختی برای بقا داشته باشد که دیگر سرشار از انگیزه خواهد بود تا شاهین را در لیگ برتر ماندنی و اسمش را ماندگار کند. پاشازاده هم بارها گفته آرزویش سرمربیگری در استقلال است.

پارس جنوبی جم؛ سیروس پورموسوی
سیروس پورموسوی که در تیم پارس جنوبی جم جایگزین هومن افاضلی شده نیز از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ روی نیمکت هیچ تیمی غیر از تیم استقلال خوزستان ننشسته و اتفاقاً خودش هم جزو افرادی است که با شرایط هواداری استقلال در جنوب آشناست و جو تیم استقلال را به خوبی می‌شناسد و کنار ۵ مربی دیگر او را هم می‌توان به نوعی آشنا با فضای استقلال دانست که می‌خواهد با استقلال فرهاد مجیدی دیدار کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-18 19:15

افزودن دیدگاه جدید