کد مطلب: 

246610

مجیدی بالاخره به آرزویش رسید

بعد از مدتها انتظار می‌توان گفت فرهاد مجیدی می‌تواند پس از مدتها، یک تیم کامل و سالم در اختیار داشته باشد.
مجیدی بالاخره به آرزویش رسید

به گزارش ورزش سه، امروز صبح آخرین جلسه ی تمرینی تیم استقلال برای دیدار با صنعت نفت آبادان برگزار شد که در این تمرین بجز عارف غلامی و سیاوش یزدانی که به دلیل ابتلا به کرونا، هنوز در دوران قرنطینه به سر می برند، سایر بازیکنان حاضر بودند. وریا غفوری، فرشید باقری، امیرحسین کارگر و میلیچ به مانند روز گذشته، امروز نیز با تیم به تمرین پرداختند و خود را مهیای بازی با صنعت نفت کردند هر چند در این بین میلیچ به دلیل نرسیدن به شرایط آمادگی، با تیم به آبادان سفر نکرد. 

ارسلان مطهری دیگر بازیکن استقلال است که توانسته مصدومیتی که در دیدار با فولاد گریبانگیرش شد را پشت سر گذاشته و خود را مهیای دیدار با نماینده ی آبادان کند. در حالی که در دیدار با سایپا، مجیدی از فقدان وجود مهاجم تخصصی رنج می برد و قایدی در آن بازی به تنهایی باید بار خط حمله ی استقلال را به دوش می کشید، حالا هر 3 مهاجم آبی پوشان در آمادگی به سر می برند و دست مجیدی برای انتخاب زوج خط حمله اش بازتر از قبل است.

چیزی که در نیمه ی دوم دیدار قبلی استقلال مقابل تراکتورسازی دیده شد، تغییر سیستم تیم فرهاد از 352 به 442 بود. تغییر سیستمی که جواب داد و آبی پوشان در نیمه ی دوم بهتر کار کردند و اگر در استفاده از فرصت ها دقت به خرج می دادند، می توانستد دروازه ی رشید مظاهری را باز کنند و با کسب 3 امتیاز، گام بلندی را برای کسب سهمیه بردارند. ولی این اتفاق رخ نداد تا استقلال به مانند سپاهان، شهرخودرو، تراکتور و فولاد چشم به دیدارهای آینده داشته باشد. باید دید مجیدی برای دیدار فردا شب بازهم با سیستم همیشگی پای به زمین مسابقه خواهد گذاشت یا با همان سیستم 442 که در بازی با تراکتور آنرا آزمایش کرد، تیمش را روانه ی بازی می کند.

حالا و با گذشت 23 روز از بازی های استقلال در دوران پس از کرونا، مجیدی تیم کامل تری نسبت به قبل در اختیار دارد و آنها عزم خود را برای برتری در دیدار دشوار فردا شب، جزم کرده اند. 

چیزی که در تمرین امروز استقلال مشاهده شد، روحیه ی بالا و صمیمیت بین بازیکنان بود که با وجود رتبه ی بد آبی ها در جدول، بر روی اراده ی آنها خدشه ای وارد نکرده و قصد دارند با کسب سه امتیاز حساس مقابل صنعت نفت، بازیگر جدی کورس کسب سهمیه باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-16 22:52

افزودن دیدگاه جدید