کد مطلب: 

245922

بازیکن مورد علاقه فردوسی‌پور معاون فرهنگی استقلال شد!

با حکم احمد سعادتمند یکی از بازیکنان پیشین باشگاه استقلال به عنوان مشاور فرهنگی مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.
بازیکن مورد علاقه فردوسی‌پور معاون فرهنگی استقلال شد!

به گزارش خبرآنلاین، با حکم احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال سید حسین علوی مقدم به عنوان مشاور فرهنگی این باشگاه منصوب شد.

علوی مقدم در سال‌های گذشته و در مقطعی کوتاه به عنوان بازیکن در این تیم حضور داشته است.

معاون فرهنگی استقلال، اما چهره‌ای آشنا برای طرفداران این باشگاه و البته عادل فردوسی‌پور است! او سیدحسین علوی‌مقدم نام دارد که در سال ۹۱ در استقلال حضور داشت. در دوران مربیگری مظلومی نام علوی وارد لیست شد و دیری نپایید که جنجال بزرگی به راه افتاد. خیلی زود رسانه‌ها او را بازیکن سفارشی معرفی کردند و...

در ادامه نوبت به عادل فردوسی‌پور رسید. او در شبی که پژمان منتظری را به برنامه اش دعوت کرده بود، از او پرسید خداییش علوی مقدم در حد استقلال است؟ پژمان هم گفت نه! بعد از او رسولی‌نژاد که گفته می‌شد معرف علوی مقدم بوده، روی خط برنامه آمد. او وقتی با سؤال عادل در این باره روبه‌رو شد گفت: «من معاون پارلمانی هستم و خیلی از نمایندگان مجلس دوست دارند، فرزندان‌شان را به من معرفی می‌کنند. من هم وقتی چنین درخواست‌هایی می‌رسد آن‌ها را به جواد زرینچه می‌دهم تا در کادر فنی طرح شود. این آقای علوی مقدم را هم انگار آقای مظلومی می‌شناختند و برداشته بودند. من ۲۰۰ نفر را تا به حال معرفی کردم...»

این ماجرا بازخورد زیادی داشت. حالا، اما علوی مقدم دوباره به صدر اخبار باز خواهد گشت. گویا در سفری که سعادتمند به مشهد داشته، مذاکرات صورت گرفته و مدیر استقلال حکم بازیکن سابق استقلال که البته اصلاً در این تیم بازی نکرد را برای معاونت فرهنگی باشگاه آماده کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-27 21:37

افزودن دیدگاه جدید