کد مطلب: 

245646

چالش تکراری پرسپولیس برای یحیی؛ کاپیتان روی نیمکت می‌نشیند

کاپیتان پرسپولیس با شروع دوباره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران بار دیگر روی نیمکت می‌نشیند.
چالش تکراری پرسپولیس برای یحیی؛ کاپیتان روی نیمکت می‌نشیند

به گزارش ایران پژواک، تمرینات پرسپولیس پس از تعطیلی ۱۰۰ روزه به دلیل بیماری کرونا از سر گرفته شد تا شاگردان یحیی گل محمدی برای تکرار قهرمانی و رکورد جدید در فوتبال ایران تلاش دوباره‌ای داشته باشند.

سرخپوشان پایتخت که در پایان هفته بیست و یکم با ۴۷ امتیاز و اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به تیم‌های دوم و سوم جدول، فاصله‌ای با پوکر قهرمانی ندارند تاکنون سه بازی دوستانه انجام داده‌اند و قرار است چهارمین بازی تدارکاتی خود را نیز هفته آینده مقابل شهرخودرو برگزار کنند تا با آمادگی مدنظر کادر فنی به جریان مسابقات بازگردند.

تمرینات پرسپولیس در حالی ادامه دارد که لیست پر ستاره این تیم تبدیل به دغدغه این روزهای گل محمدی شده است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تقریباً در هر پست دارای دو بازیکن است و با وجود آسیب دیدگی محمد انصاری و دوری طولانی مدت او باز هم دغدغه‌ای در سمت چپ خط دفاعی خود ندارد.

او قطعاً نیاز به تدبیر برای حفظ آرامش بازیکنانی دارد که قرار است ادامه لیگ را با ادامه نیمکت نشینی‌های خود در پرسپولیس بگذرانند.

شاید مهمترین چالش برای گل محمدی که این روزها به ترکیب ایده آل خود رسیده است انتخاب دو بازیکن میانی در خط دفاعی است؛ جایی که در نیم‌فصل اول و دوران مربیگری گابریل کالدرون نیز محلی برای پرداختن به شایعات پیرامون اختلاف در رختکن شده بود اما کالدرون پس از ترک ایران، آن را تکذیب کرد.

کادر فنی پرسپولیس قصد دارد با شروع ادامه بازی‌ها از زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع این تیم استفاده کنند تا سید جلال حسینی که با مصدومیت کهنه خود دست و پنجه نرم می‌کند روی نیمکت نشسته و منتظر چراغ سبز یحیی برای بازگشت به جمع یازده مرد اصلی پرسپولیس باشد؛ چالشی جدی برای کاپیتان و سرمربی سرخپوشان که رابطه صمیمانه‌ای نیز با همدیگر دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-19 09:46

افزودن دیدگاه جدید