کد مطلب: 

245448

پیروانی: پرسپولیس تحت فشار است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیاست باشگاه حفظ شاکله اصلی تیم برای فصل بعد است و از الان نمی‌توان به فکر تیم بستن بود.
پیروانی: پرسپولیس تحت فشار است

به گزارش پرسپولیس، افشین پیروانی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، درباره انتشار برخی شایعات درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس اظهار کرد: منطق حکم می‌کند که وقتی ۹ بازی تا پایان لیگ باقی‌مانده، تمرکزمان را روی این بازی‌ها و همینطور قهرمانی جام حذفی بگذاریم. در این مقطع زمانی نمی‌توانیم دنبال بازیکن جدید باشیم یا تیم ببندیم و اصلا این کار حرفه‌ای و اخلاقی نیست.

او ادامه داد: همانطور که آقای گل‌محمدی پیش از این گفته بودند تلاش بر این است که شاکله اصلی تیم‌مان حفظ شود. خواهشم این است که اگر هم دوستان می‌خواهند گمانه‌زنی کنند الان خیلی زود است. هر وقت به پایان فصل نزدیک شدیم بعد بیایند موج سواری کنند و شایعه درست کنند.

پیروانی تاکید کرد: واقعا الان تیم ما خیلی تحت فشار است چرا که هر روز می‌گویند فلان بازیکن از پرسپولیس می‌رود و فلان بازیکن به پرسپولیس می‌آید. سیاست ما حفظ شاکله تیم است البته اگر بندی در قرارداد بازیکنی برای انتقال باشد این دیگر در اختیار خودش است که بماند یا برود، ولی من قبلا هم گفته‌ام که همه می‌خواهند بمانند. با این حال در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی‌های پیش رو است و باید دست به دست هم بدهیم تا دوباره قهرمان شویم و آن را هدیه کنیم به هوادارانی که در این چند سال به قهرمانی عادت کرده‌اند.

مدیر تیم پرسپولیس همچنین درباره شرایط فعلی سرخپوشان گفت: بعد از انجام تست کرونا ما دو هفته تمرین کردیم. متاسفانه محمد انصاری در یکی از تمرین‌ها از همان پایی که قبلا رباط صلیبی پاره کرده بود مجددا دچار مصدومیت شد. او بازیکن ارزشمندی برای ما بوده و مطمئنا باشگاه و کادر فنی از او حمایت خواهند کرد. دو بازی تدارکاتی داشتیم یکی مقابل سایپا و یکی هم مقابل گل‌گهر. روز سه شنبه هم با تیم خوشه طلایی بازی خواهیم داشت. یک بازی هم بعد از آن خواهیم داشت که احتمالا با یک تیم لیگ برتری خواهد بود و سپس در اولین بازی در چارچوب لیگ به مصاف پیکان می‌رویم.

پیروانی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: مطمئنا ما خوب بوده‌ایم که الان ۱۰ امتیاز اختلاف داریم، ولی برای قهرمانی باید بهتر از این باشیم. قطعا در باد اینکه الان با چنین فاصله‌ای در صدر هستیم نمی‌خوابیم. فوتبال بازی لحظه‌ها و اتفاقات است و امیدوارم همه اتفاقات خوب برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بخورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-12 23:39

افزودن دیدگاه جدید