کد مطلب: 

245359

شجاعی: قرارداد ویلموتس یک کلاهبرداری واضح است

همسر منصور پورحیدری به خبرورزشی گفت: متأسفانه در فوتبال ما به شدت بوی آلودگی می‌آید.
شجاعی: قرارداد ویلموتس یک کلاهبرداری واضح است

به گزارش خبرورزشی، فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری در گفتگو با روزنامه خبرورزشی درباره موضوع تعلیق فدراسیون فوتبال و تغییرات صورت گرفته در اساسنامه، همچنین مبلغ سنگین درخواستی مارک ویلموتس مربی بلژیکی پیشین تیم ملی فوتبال حرف زد. او همچنین درباره باشگاه استقلال نیز مطالبی را با ما در میان گذاشت.

خانم شجاعی! از باشگاه استقلال خبر دارید؟
تا جایی که می‌دانم وضعیت تا حدودی از آن بلبشویی گذشته خارج شده و کم‌کم به سوی آرامش می‌رود. این بهترین اتفاق برای استقلال است.

چطور؟
چون باشگاهی به عظمت استقلال به اندازه کافی حاشیه و دردسر دارد. چه بهتر که در حد توان بتوان از این مشکلات کاست.

این اتفاقات خوب را چطور می‌بینید؟
خب ما شاهد بودیم در سال‌های گذشته بازیکنان خارجی در پایان فصل با شرایطی ناراحت‌کننده از این تیم جدا شده و در نهایت شکایت می‌کردند، اما امروز دیاباته پس از خروج از کشور به‌رغم تهدید به شکایت با درایت کادر مدیریتی جدید به ایران برگشت و امروز در کنار سایر بازیکنان در حال تمرین است. این خوب بود و باید آن را به فال نیک گرفت.

فکر می‌کنید استقلال بتواند با این مدیر و بازیکنان نتایج خوبی بگیرد؟
دعا می‌کنیم! کاری که از دستم بر‌می آید همین است. به علاوه اینکه همه باید از استقلال حمایت کنند تا حاشیه‌های تیم کمتر شود. آنچه ما از استقلال توقع داریم کسب ستاره سوم است. امیدواریم روز به روز بهتر شود.

از نامه تهدیدآمیز فیفا برای تعلیق فدراسیون فوتبال خبر دارید؟
بله! متأسفانه این خبر خاطرات سال‌های گذشته را به یادم آورد.

چه زمانی؟
آن زمان که خودم در فدراسیون فوتبال مشغول بودم. کاملاً متوجه شدیم اساسنامه فدراسیون را با وقاحت دست کاری کرده‌اند. فکر می‌کنم قبل از دور دوم انتخابات آقای کفاشیان بود.

شما حرفی نزدید؟
خب یکسری سیاست‌ها در کار وجود دارد که من متوجهش نمی‌شدم، اما وقتی به نظرم ایراددار و غیرمعمول آمد آن‌ها را مطرح کردم که به من گفتند «این اتفاقات به نفع فدراسیون فوتبال است» و فیفا هم آن را تأیید کرده، اما گذر زمان مشخص کرد همه آن اتفاقات غلط بوده است. اینکه نواب رئیس چطور انتخاب شدند یا مثلاً مجمع در رابطه با بحث انتخاباتی دستورالعمل‌های خاصی را صادر می‌کرد، داستان‌هایی را به وجود آورده بود که در نهایت فیفا متوجه شده و حالا فوتبال ما در خطر تعطیلی است.

چرا این کار را کردند؟‌
نمی‌دانم! متأسفانه در فوتبال ما به شدت بوی آلودگی می‌آید. این وضعیت از قبل بوده و بی‌بروبرگرد اگر جلوی آن گرفته نشود باز هم ادامه خواهد داشت و من به دلیل زندگی با یکی از فوتبالیست‌ها و مربیان بزرگ ایران از خیلی مسائل مطلع هستم و می‌دیدم منصور چطور از برخی اتفاقات در فوتبال عذاب می‌کشد. دلم می‌خواست فرصت می‌کردم درباره آلودگی‌های فوتبال کتاب بنویسم. نمونه اش قرارداد ویلموتس!

برداشت شما از این قرارداد چیست؟
قطعاً در چنین قراردادی کلاهبرداری صورت گرفته است. چطور ممکن است یک مربی دقیقه‌ای ۵۱ میلیون تومان پول بگیرد؟ این ضربه بزرگی به فوتبال ما خواهد زد. تعجب من از این است با این همه وکیل و افراد کاربلد در فدراسیون چطور ممکن است چنین کلاهی بر سر فوتبال ما برود؟ افسوس که مرام و اخلاقیات اجازه نمی‌دهد در رابطه با برخی مسائل حرف بزنم.

یعنی می‌دانید چه مسائلی پشت پرده است؟
بله می‌دانم، اما نمی‌خواهم درباره‌اش حرف بزنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-09 18:57

افزودن دیدگاه جدید