کد مطلب: 

245357

کریمی: برای همیشه شرمنده آقا فرهاد هستم!

مهاجم تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: هیچ کس به اندازه خودم از این مصدومیت بد ناراحت نشده و با ریکاوری‌های سختی که پشت سر می‌گذارم امیدوارم بازگشت راضی‌کننده‌ای داشته باشم.
کریمی: برای همیشه شرمنده آقا فرهاد هستم!

به گزارش خبرورزشی، محسن کریمی مهاجم ریزنقش و مازندرانی باشگاه استقلال پس از پایان دوران مصدومیت سخت، تمرینات خود را زیر نظر فرهاد مجیدی استارت زده تا بتواند شروع دوباره‌ای با پسران آبی داشته باشد. به بهانه شروع تمرینات بازیکن ریزنقش استقلال با او همکلام شدیم.

به سلامتی بعد از مدتی دوری از فوتبال دوباره استارت زدی؟
بله، شکر خدا توانستم پس از مدت‌ها دوباره تمرین کنم. تمام روز‌های مصدومیت خیلی سختی کشیدم و تلاش مضاعفی داشتم تا بتوانم خودم را به تیم برسانم.

برای روز اول از خودت راضی بودی؟
بله، بعد از مدتی یک تمرین سبک انجام دادم تا در آینده نزدیک بتوانم به استاندارد‌های لازم فیزیکی برسم.

مراحل درمانی چگونه گذشت؟
همه چیز با بودن دکتر نوروزی به بهترین شکل ممکن سپری شد و جا دارد از طریق روزنامه خبرورزشی یک بار دیگر از زحمات شبانه‌روزی دکتر نوروزی و همکارانش تشکر و قدردانی داشته باشم.

در دوران مصدومیت، فرهاد مجیدی با شما در ارتباط بود؟
بله، صددرصد. آقافرهاد با لطفی که در حق من کرده من را برای همیشه شرمنده خود کرده است. ایشان در تمام مدت مصدومیت و درمان پیگیر کار‌ها بوده و همواره با من صحبت می‌کرد و انرژی مثبت می‌داد. مصدومیت پیش آمده برای من اتفاقی نبود که مقصر آن باشم و با توجه به مصدومیت دوباره شاید هواداران کمی نگران شده بودند، اما آقافرهاد از من حمایت کرده و از نظر ذهنی مرا آماده حضور مجدد در میادین ساخت. امیدوارم در ادامه راه بتوانم لطف او را با بازی خوب خود در زمین جبران کنم.

از نگرانی هواداران استقلال گفتی؟ منظورت چیست؟
خب هوادار دوست دارد بازیکن باشگاه محبوبش همیشه در سلامت و آمادگی ایده‌آل باشد، اما فوتبال است و هزار ماجرا که یکی از آن‌ها مصدومیت دوباره بازیکن است. می‌خواهم به هواداران بگویم هیچ کس به اندازه خودم از این اتفاق بد ناراحت نشده و با ریکاوری‌های سختی که پشت سر می‌گذارم امیدوارم بازگشت راضی‌کننده‌ای داشته باشم.

در دوران مصدومیت، پیگیر اوضاع استقلال بودی؟
بله، تقریباً ارتباطی همه روزه با بازیکنان داشتم و اخبار تیم را دنبال می‌کردم. مصدومیت این بار من خیلی سخت بود و از نظر روحی باید شارژ می‌شدم که این کار را هم‌تیمی‌هایم به خوبی برایم انجام دادند، از آنان تشکر می‌کنم.

پس از مدت‌ها بر سر تمرینات حاضر شدی. اوضاع تیم چگونه به نظر آمد؟
خیلی خوب. بچه‌ها همگی سر حال بودند، اما نگرانی آنان بلاتکلیفی است و این مسئله کار را سخت می‌کند. در مجموع بازیکنان استقلال را با نشاط دیدم البته از بدن‌های آماده نیز باید بگویم چرا که پس از ماجرا‌های کرونا و تعطیلی تمرینات شکر خدا بدن بچه‌ها در فرم مطلوبی بود و این هم خود خبر خوبی برای هواداران است.

نظر تو در مورد ادامه لیگ چیست؟
ببینید من به عنوان یک بازیکن مطیع تصمیمات باشگاه هستم و نظر باشگاه به نظر من ارجحیت دارد، اما در حالت کلی سلامتی چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. بی‌شک سلامتی مهمتر از فوتبال است و فوتبال بدون سلامتی هیچ ارزشی ندارد، اما آنچه مهم است نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان است. امیدوارم متخصصان امر بهترین تصمیم را برای کل جامعه بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-09 18:48

افزودن دیدگاه جدید