کد مطلب: 

244986

فقط به حرمت مجیدی تمرین می‌کنیم

دیروز چند نفر از بازیکنان استقلال در جمع‌های خصوصی تأکید داشتند که این روز‌ها فقط به حرمت فرهاد مجیدی در تمرینات شرکت می‌کنند وگرنه اصلاً تمایلی به انجام این کار ندارند.
فقط به حرمت مجیدی تمرین می‌کنیم

به گزارش سیتنا، اوایل امسال بود که بازیکنان استقلال متن مشترکی را در فضای مجازی منتشر کرده و طی آن به شدت از شرایط مدیریتی و مالی باشگاه انتقاد کردند. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که مدیران استقلال به تکاپو افتادند و قسمتی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کردند ولی خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که نارضایتی آبی‌پوشان دوباره اوج گرفته و این بار پس از انتشار نامه فرهاد مجیدی قضیه حالت دیگری پیدا کرد؛ ماجرایی که اگر طی روز‌های آینده مدیریت نشود، به یک جنجال بزرگ بدل خواهد شد، چون این بار علاوه بر بحث مالی، بازیکنان استقلال توجیه سلامتی خود را نیز دارند و مدعی هستند باید پشت سر سرمربی قرار بگیرند.

بی‌پولی و بیماری

بازیکنان استقلال از شامگاه سه‌شنبه در تماس با همدیگر و داخل گروه‌های مشترکی که دارند مرتب پیرامون نامه فرهاد مجیدی صحبت می‌کنند و معتقدند باید در این شرایط حساس به صورت تمام‌قد پشت سر سرمربی تیم خود بایستند، حتی جالب است بدانید که یکی از مهره‌های جوان صبح دیروز در این رابطه به همبازیان خود گفته‌: «حتی اگر با حرف‌های آقای مجیدی موافق نباشیم باز هم در این شرایط اتحاد خودمان را نباید از دست بدهیم و همه حواس‌مان باید به صحبت‌های سرمربی تیم باشد. هر چه بگوید باید برای ما هم حجت باشد.»

استقلالی‌ها در توجیه نارضایتی خود مدعی شده‌اند باشگاه رقم بسیار قابل ملاحظه‌ای را به اغلب نفرات بدهکار است و در چنین شرایطی نه تنها خوش‌حسابی نکرده بلکه باعث شده سلامتی آن‌ها نیز به خاطر شرکت در تمرینات گروهی به مخاطره بیفتد! البته نکته اینجاست که هیچ کدام از آن‌ها نمی‌گویند وقتی در دورانی که تمرینات ممنوع بود، خودشان به اتفاق همدیگر تمرین می‌کردند و حتی مسابقه فوتبال دوستانه هم می‌دادند! از طرف دیگر، هیچ کدام از فوتبالیست‌هایی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، در جریان مسابقات لیگ برتر یا تمرینات دچار چنین مشکلی نشده و در زندگی شخصی خودشان این ویروس وارد بدن آن‌ها شده است.

تمرین به حرمت مجیدی

نارضایتی بازیکنان استقلال اوج گرفته و طی روز‌های آینده بعید نیست دوباره کار به بیانیه مشترک یا حتی تعطیل کردن تمرینات کشیده شود. البته کادر فنی هنوز به طور جدی با این مسئله موافقت نکرده و دلش نمی‌خواهد علناً مقابل مدیرعامل باشگاه قرار بگیرد، اما شاید طی روز‌های آینده اتفاقات عجیب و غریبی پیرامون همین مسئله رخ بدهد. ظهر دیروز چند نفر از بازیکنان استقلال در جمع‌های خصوصی تأکید داشتند که این روز‌ها فقط به حرمت فرهاد مجیدی در تمرینات شرکت می‌کنند وگرنه اصلاً تمایلی به انجام این کار ندارند، چون اضطراب بالایی دارند و از طرفی، خبری از پول هم نشده است. به عبارت دیگر، اگر فرهاد مجیدی چراغ سبز نشان دهد، تمرینات استقلال می‌تواند به راحتی تعطیل شود. چراغ سبزی که احتمال روشن شدن آن پس از انتشار نامه سرمربی استقلال به مدیرعامل باشگاه تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-28 14:45

افزودن دیدگاه جدید