کد مطلب: 

244526

محاکمه سه عامل قتل پسر جوان در رودهن

سه پسر جوان که در راه بازگشت از یک جشن تولد جوانی را به قتل رسانده‌اند صبح روز گذشته در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
محاکمه سه عامل قتل پسر جوان در رودهن

به گزارش ایران، با اعلام گزارش یک درگیری به پلیس رودهن در اردیبهشت سال 95 مأموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند شواهد اولیه نشان می‌داد سه پسر جوان با دو برادر درگیر شده و در این میان یکی از برادران به قتل رسیده بود.

پلیس در ادامه تحقیقات سه متهم به‌نام‌های نادر، نوید و سیامک را دستگیر کرد. پس از تحقیقات اولیه، نوید و سیامک با قید وثیقه آزاد شدند و نادر به‌عنوان متهم اصلی روانه زندان شد. دادگاه  این قتل در حالی صبح روز گذشته برگزار شد که هیچ یک از متهمان قتل بیژن را گردن نمی‌گرفتند و هرکدام در مورد عامل ضربه کشنده اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

در ابتدای این جلسه دادگاه، مادر مقتول به جایگاه رفت و از قاضی خواست تا عامل قتل پسرش قصاص شود و در ادامه هم پدر بیژن با تکرار درخواست همسرش گفت: پسرم با نادر اختلاف داشت و همین اختلاف هم باعث شد تا او به همراه دو دوستش با طرح و نقشه قبلی بیژن را با بی‌رحمی به قتل برسانند.

پس از اظهارات اولیای دم، نادر به‌عنوان متهم اصلی پرونده در جایگاه قرار گرفت و گفت: برخلاف نظر پدر بیژن من هیچ اختلافی با پسرش نداشتم و تنها کار خلافی که من کردم کشیدن مواد مخدر بوده است. مقتول در جشن تولدی که همه ما در آن حضور داشتیم بارها به ما فحاشی کرد و ما چیزی نگفتیم پس از پایان میهمانی در حال برگشت به تهران بودیم که دیدم بیژن و برادرش هم در خودرویی دیگر هستند آنها به یکباره ما را متوقف کردند و به ما حمله کردند آن موقع درگیری شدیدی صورت گرفت. من به او ضربه‌ای نزدم و نمی‌دانم که چه کسی او را به قتل رسانده است.

در ادامه نوید و سیامک هم که با قید وثیقه آزاد بودند گفتند: مقتول در میهمانی به ما فحاشی کرد و در راه برگشت آنها به ما حمله کردند ما فقط چاقو داشتیم و آنها با قمه به سمت ما آمدند و ما نمی‌دانیم که چه کسی بیژن را به قتل رسانده است.

پس از این اظهارات نادر دوباره در جایگاه قرار گرفت و گفت: من می‌دانستم که بیژن با صاحب میهمانی اختلاف دارد اما من اصلاً با او مشکلی نداشتم. حتی او ضربه‌ای به دست و بینی‌ام زد که کارم به جراحی و پیوند کشید و تاندون دستم هم پاره شد. بعد از اینکه مجروح شدم با شمشیر به سراغش رفتم و ضربه‌ای به پایش زدم. اما هیچ ضربه کشنده‌ای به او نزدم و نمی‌دانم که چرا من باید متهم اصلی قتل باشم. قاضی پرونده پس از شنیدن اظهارات متهمان هر سه پسر جوان را با اتهام مشارکت در قتل عمد روانه زندان کرد و دستور داد تا پس از تکمیل تحقیقات بار دیگر پرونده برای رسیدگی و محاکمه به دادگاه ارسال شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-13 09:13

افزودن دیدگاه جدید