کد مطلب: 

244337

سپهر حیدری، رهبری‌فرد را تهدید کرد!

مدافع سابق پرسپولیس در پاسخ به بهروز رهبری فرد گفت: در این مدت که همه علیه پرسپولیس موضع گرفتند شما آقای باتعصب کجا بودی؟ چرا یک بار از تیم حمایت نکردی؟ تو به علی پروین که خیلی از فوتبالت را مدیون ایشان هستی رحم نکردی.
سپهر حیدری، رهبری‌فرد را تهدید کرد!

به گزارش ایران پژواک، در دوران تعطیلی مسابقات فوتبال شاهد درگیری و جدال لفظی میان پیشکسوتان فوتبال هستیم و به نظر می‌رسد دوری از فوتبال باعث شده چنین اختلافاتی شکل بگیرد و در رسانه‌ها مطرح شود. صبح امروز مصاحبه‌ای از بهروز رهبری‌فرد، پیشکسوت پرسپولیس رسانه‌ای شد و در بخشی از آن علیه سپهر حیدری، دیگر بازیکن سابق این تیم موضع گرفته و او را پیشکسوت ذوب آهن معرفی کرد که این موضوع با واکنش حیدری مواجه شد.

سپهر حیدری در خصوص گفته‌های رهبری‌فرد اظهار داشت: من همیشه یاد گرفتم به بزرگتر و پیشکسوت خودم احترام گذاشته و نامش را بدون آقا خطاب نکنم ولی در پاسخ به این صحبت‌ها جا دارد بگویم که من افتخار میکنم پیشکسوت ذوب آهن و پرسپولیس هستم. افتخار میکنم فوتبالم را از باشگاه بزرگی مثل ذوب آهن شروع کردم و طی چند سال در این باشگاه کاپیتان بودم که باعث افتخارم است و برای این تیم و هوادارانش همیشه احترام زیادی قائلم.

وی افزود: همه می دانند که از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و افتخار بزرگم این است که به آرزوی دوران کودکی که پوشیدن تیم محبوبم پرسپولیس بود رسیدم و خدا را شکر می کنم که به لطف خدا و هواداران پرسپولیس طی چهار فصل سه جام گرفتم و ۱۲ گل برای این تیم به ثمر رساندم. افتخار کاپیتانی پرسپولیس نصیبم شد و حساس ترین گل تاریخ لیگ برتر را در دقیقه ۹۶ زدم. آقای بهروز رهبری فرد عزیز پیشکسوت قبلاً قابل احترام! اگر این عناوین باعث می شود که به شخص شما فشار بیاید و اذیتت کند این مشکل شماست. شما فقط با من مشکل نداری، شما همیشه برای جلب توجه علیه خیلی از بزرگان پرسپولیس مصاحبه کردی و آنها را تخریب کردی. ولی در نهایت کسی که تخریب شد از دید مردم تو بودی. اینکه مردم لقب سرطلایی را که من همیشه گفته‌ام لقب زنده یاد همایون بهزادی بوده و بس به من داده‌اند و اینکه با هم هم‌پست بودیم و اینکه در حال حاضر من بدون حاشیه مدارج ترقی را به عنوان مربی در باشگاه پرسپولیس یعنی خانه خودم دنبال می کنم، اگر باعث ناراحتی‌ات می‌شود، اصلا برایم مهم نیست. در این مدت که همه علیه پرسپولیس موضع گرفتند شما آقای باتعصب کجا بودی؟ چرا یک بار از تیم حمایت نکردی؟ تو به علی پروین که خیلی از فوتبالت را مدیون ایشان هستی رحم نکردی. من برای اینکه برای تیم محبوبم ایجاد حاشیه نشود و دشمنان پرسپولیس را خوشحال نکنم جواب شما را نمی دهم ولی اگر دفعه بعدی هم باشد و این صحبت ها درباره من مطرح شود مطمئن باش خیلی محکم پاسخ خواهم داد به طوری که دیگر مصاحبه کردن یادت برود!

حیدری در پایان گفت: نکته آخر اینکه یادت باشد عشق من را به پرسپولیس که از بچگی دارم نمی توانی بگیری و هیچ وقت نمی گذارم دشمن خودی و غیرخودی به پرسپولیس ضربه بزند. چون ضربه ای که دشمن خودی به تیم می زند خیلی محکم تر از دشمن غیرخودی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-06 17:13

افزودن دیدگاه جدید