کد مطلب: 

244266

بهترین افطاری از نگاه طب ایرانی

متخصص طب ایرانی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل می‌گوید: در افطار نوشیدنی‌های گرم مانند دمنوش زعفران با عسل یا نبات، آب جوش با عسل، آب جوش با نبات، چای کمرنگ شیرین و دمنوش‌های گیاهی رقیق که مقداری شیرین شده استفاده و میل کنید.
بهترین افطاری از نگاه طب ایرانی

به گزارش ایران پژواک، دکتر مرتضی مجاهدی با بیان اینکه میزان مایعات مصرفی براساس میزان عطش فرد از یک تا چند لیوان متفاوت خواهد بود، اظهار کرد: بهترین حالت بعد از مصرف مایعات گرم این است که به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بعد از مصرف مایعات گرم هیچگونه غذایی مصرف نشود تا مایعات و قند خورده شده جذب بدن ‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل؛ وی تصریح کرد: در این صورت هم عطش فرد کاهش خواهد یافت هم با جذب سریع قندهای خورده شده میزان گرسنگی فرد کاهش خواهد یافت.

متخصص طب ایرانی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: بدین ترتیب سیستم گوارش آمادگی بهتری خواهد داشت تا بدون حرص و ولع زیاد، مقدار متناسب غذا را دریافت کند و خود فرد نیز عطش چندانی به خوردن مایعات حین غذا خوردن نخواهد داشت و همچنین مجبور به خوردن حجم زیاد غذا برای رفع گرسنگی نخواهد بود. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-04 09:05

افزودن دیدگاه جدید