کد مطلب: 

244121

پشت‌پرده بند‌های جدایی عجیب بازیکنان پرسپولیس

اغلب بازیکنان تیم پرسپولیس در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی قادر به جدایی هستند و این موضوع مرهون ناآگاهی و ناکارآمدی مدیران سابق این باشگاه و البته زیرکی و زرنگی دلالان و مدیربرنامه‌های بازیکنان است.
پشت‌پرده بند‌های جدایی عجیب بازیکنان پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، تقریباً همه می‌دانند فوتبال ایران با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و معمولاً باشگاه‌های لیگ برتری از انجام تعهدات خود سر باز می‌زنند. هر سال تقریباً وقتی به اواسط فصل می‌رسیم روند اعتراض‌ها و بعضاً اعتصاب‌ها در باشگاه‌های لیگ برتر شکل می‌گیرد. از همین رو طی چند روز اخیر شاهد اعتراض‌ها و شکایات زیادی از سوی بازیکنان پرسپولیس هم بودیم و آن‌ها در مصاحبه‌های خود بار‌ها عنوان کردند نه تنها طلب‌های فصل گذشته پرداخت نشده بلکه فصل جدید نیز باشگاه نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

باشگاه پرسپولیس در حالی بدون داشتن مدیرعامل و با سرپرستی مهدی رسول‌پناه به فعالیت خود در روز‌های تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا ادامه می‌دهد که هر روز با چالشی تازه روبه‌روست. سرخ‌ها که با محکومیت قطعی در پرونده‌های شکایت بازیکنان و مربیان خارجی پیشین خود دست و پنجه نرم می‌کنند با مشکل پرداخت قرارداد‌های فصل جاری اعضای این تیم نیز روبه‌رو شده‌اند. همین امر باعث نارضایتی بازیکنان پرسپولیس شده تا آن‌ها به فکر جدایی از این باشگاه باشند. نکته جالب توجه بند فسخ یک‌طرفه قرارداد این بازیکنان در صورت داشتن پیشنهاد خارجی است.

اغلب بازیکنان تیم پرسپولیس در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی قادر به جدایی هستند و این موضوع مرهون ناآگاهی و ناکارآمدی مدیران سابق این باشگاه و البته زیرکی و زرنگی دلالان و مدیربرنامه‌های بازیکنان است. ایجنت‌ها و دلالانی که با همراهی و همکاری مدیران غیرفوتبالی قرارداد‌هایی به نفع بازیکنان می‌بندند تا باشگاه‌ها بیش از پیش متضرر شوند.

به راستی پرسش اینجاست؛ چرا باشگاه بزرگ پرسپولیس که قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر است و هر بازیکنی باید با افتخار با این تیم قرارداد ببندد زیر بار چنین قرارداد‌هایی می‌رود؟ شما کدام تیم اروپایی یا حتی حاشیه خلیج فارس را سراغ دارید که بازیکن برای باشگاه شرط و بند فسخ جدایی بگذارد. تا بوده چنین بوده که باشگاه بند فسخ سنگین برای بازیکن می‌گذارد تا سرمایه خود را حفظ کند یا اگر مشتری خوبی پیدا کرد رأساً برای فروش اقدام کند تا به درآمد مطلوبی برسد، اما اینجا همه چیز برعکس است. باور کنید!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-29 11:41

افزودن دیدگاه جدید