کد مطلب: 

243815

مربی اسپانیایی در راه استقلال

سرمربی استقلال قصد دارد به زودی یک دستیار اسپانیایی به کادر فنی تیم خود اضافه کند.
مربی اسپانیایی در راه استقلال

به گزارش ایران پژواک، آلبرت سانچس، دستیار اسپانیایی مورد نظر فرهاد مجیدی برای همکاری با او در تیم المپیک ایران به زودی به جمع کادرفنی تیم فوتبال استقلال اضافه خواهد شد.

‌در روز‌هایی که فوتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است و همه باشگاه در تعطیلات به سر می‌برند از استقلال خبر می‌رسد که فرهاد مجیدی می‌خواهد با توپ پر کارش را آغاز کند و با اضافه کردن سانچس کادر فنی تیم خود را تقویت کند.

این مربی جوان که دارای مدارک عالی مربیگری در اروپاست و سابقه همکاری با تیم‌های مختلف در اسپانیا و از جمله آکادمی باشگاه اسپانیول را دارد، هم‌اکنون دستیار سرمربی اسپانیایی تیم القادسیه کویت است و توانسته به همراه این تیم به مقام قهرمانی در سوپرجام باشگاه‌های کویت دست یابد. او پیش از این در لیگ باشگاه‌های چین مشغول به کار بود.

سانچس، از مدت‌ها قبل گزینه مورد نظر فرهاد مجیدی برای همکاری بوده و گفته می‌شود که به احتمال فراوان به همراه مربی بدنساز سابق تیم والنسیا به جمع همکاران فرهاد مجیدی در تیم استقلال اضافه خواهند شد.

به نظر می‌رسد که مجیدی در ایام تعطیلات به فکر تقویت کادرفنی خود بوده و این اقدامات نشان می‌دهد که سرمربی استقلال به سال دوم قراردادش با این باشگاه و موفقیت در مسابقات فصل آینده می‌اندیشد.

فرهاد مجیدی که پیش از این میلیسیچ صربستانی را به کادر فنی تیم خود اضافه کرده بود حالا قصد دارد از دومین مربی خارجی کادرفنی خود به زودی پرده برداری کند.

مجیدی تا بدین جای کار نتایج قابل قبولی در استقلال کسب کرده است و حالا می‌خواهد با تکمیل کادر فنی تیم خود با شروع دوباره لیگ شرایط بهتری را تجربه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-20 00:42

افزودن دیدگاه جدید