کد مطلب: 

243776

ماموریت خطرناک گلشیفته فراهانی با ستاره هالیوود

شبکه پخش اینترنتی "نتفلیکس" آنونس فیلم "بیرون بردن" (Extraction) با بازی گلشیفته فراهانی و کریس همسورث را منتشر کرد. این اثر حادثه‌ای را سم هارگریو بر اساس فیلمنامه ای از جو روسو کارگردانی کرده است.
ماموریت خطرناک گلشیفته فراهانی با ستاره هالیوود

به گزارش ایران ارت، در فیلم "بیرون بردن" بازیگران مطرحی چون کریس همسورث، دیوید هاربر، درک لوک، و گلشیفته فراهانی حضور دارند.

این فیلم درباره تایلر رِیک، یک مزدور شجاع و بی خیال با بازی کریس همسورث، است که در بازارهای سیاه کشورهای آسیایی و آفریقایی فعالیت می کند.

او را برای آزادی فرزند ربوده شده یک تبهکار بین المللی استخدام می‌کنند و این آغاز تعقیب و گریزی خونین و بی‌پایان در هندوستان و بنگلادش است.

گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش "نیک خان"، از شخصیت های کلیدی داستان را بازی می کند. او در این مأموریت خطرناک با تایلر رِیک همراه است.

بازی این هنرمند جوان ایرانی در کنار کریس همسورث که از ستاره های بزرگ هالیوود محسوب می شود با استقبال زیادی از سوی کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

کریس همسورث استرالیایی در سال‌های اخیر با بازی در فیلم‌های حادثه ای بزرگ، از جمله مجموعه سینمایی "تور" از ابرقهرمان های داستان های مصور "مارول" به شهرت زیادی رسیده است.

فیلم "بیرون بردن" نخستین فیلم گلشیفته فراهانی است که در سال میلادی جدید اکران می شود و پس از دزدان دریایی کارائیب، از فیلم‌های مطرح آمریکایی است که این هنرمند ایرانی در آن بازی می کند.

تولید این پروژه سینمایی از ماه اوت سال ۲۰۱۸ آغاز شد و صحنه‌های اصلی آن در احمدآباد، بمبئی، تایلند، و بنگلادش فیلمبرداری شده است.

این فیلم که از محصولات پرخرج شرکت نتفلیکس است، جمعه ۲۴ آوریل از طریق این شبکه اینترنتی پخش خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2 (1 vote)
سیتنا 4
2020-04-18 23:58

افزودن دیدگاه جدید