کد مطلب: 

243541

خودکشی تلخ مادر و پسر تهرانی پس از مرگ پدر کرونایی

مرگ پدر خانواده تهرانی بر اثر کرونا تراژدی تلخی را برای خانواده رقم زد.
خودکشی تلخ مادر و پسر تهرانی پس از مرگ پدر کرونایی

به گزارش رکنا، مرگ مردی بر اثر کرونا ماجرای تلخی را برای یک خانواده رقم زد. وقتی این مرد به خاطر ویروس جدید جان خود را از دست داد، پسر جوانش دست به خودکشی زد.

او که از رفتارها و برخورد‌های مردم ناراحت بود نتوانست دوام بیاورد و خودکشی کرد. اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد. مادر خانواده نیز نتوانست داغ فرزند و شوهرش را همزمان با هم تحمل کند. او نیز با قرص برنج به زندگی خودش پایان داد.

ساعت ١٠:٣۶ صبح روز بیست‌ویکم فروردین ماه بود که به مأموران کلانتری ١٠١ تجریش خبر مرگ مشکوک زنی پنجاه‌وسه ساله رسید. وقتی بررسی‌ها در این زمینه آغاز شد، مأموران دریافتند که این زن بر اثر مصرف قرص برنج جان خود را از دست داده است.

بنابراین تحقیقات در خصوص علت خودکشی این زن آغاز شد. در ادامه مشخص شد که شوهر این زن سه هفته پیش بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده بود. از آنجا که به دلیل شیوع این ویروس آنها نتوانستند مراسم سوگواری برگزار کنند پسر خانواده دچار افسردگی شد.

او از برخورد‌های اطرافیانش ناراحت بود و از اینکه کسی به دیدن آنها در آن شرایط سوگواری نمی‌آمد، شاکی بود. این پسر جوان نتوانست رفتارهای اطرافیانش را تحمل کند و درنهایت دو روز پیش از خودکشی مادرش به زندگی خود پایان داد. مادر خانواده نیز که دیگر مرگ پسرش را نمی‌توانست تحمل کند، پس از دو روز قرص برنج خورد و درنهایت تراژدی تلخ این خانواده با مرگ مادر پنجاه‌وسه ساله به پایان رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-12 08:35

افزودن دیدگاه جدید