کد مطلب: 

243200

مجیدی در انتظار تحقق وعده‌های مدیر جدید استقلال

فرهاد مجیدی که نسبت به انتصابات جدید در این باشگاه گلایه کرده بود، فعلا سکوت پیشه کرده و منتظرست تا مدیرعامل جدید به وعده‌هایش عمل کند.
مجیدی در انتظار تحقق وعده‌های مدیر جدید استقلال

به گزارش خبرورزشی، احمد سعادتمند بالاخره بعد از مدتها بی‌ثباتی مدیریتی در استقلال به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد تا آبی‌ها حداقل در این حوزه سر و سامان بگیرند.

تا پیش از انتخاب مدیرعامل جدید استقلال، برخی از ارکان تیم و باشگاه از جمله سرمربی مقاومتهایی را درخصوص انتخاب سعادتمند به خرج داده و با برخی اظهارات در فضای مجازی به صورت واضح نسبت به این موضوع انتقاداتی را مطرح کردند.

این در حالیست که برخی تصور می‌کردند با انتخاب سعادتمند، کار فرهاد نیز با توجه به انتقاداتش در استقلال به پایان رسیده و به زودی شاهد استعفای او خواهیم بود اما طبق شنیده ها، مجیدی که هنوز در خارج از کشور به سر می برد در این مورد به یکی از نزدیکانش اعلام کرده بازیکنان استقلال شب عیدی شرمنده خانواده خود شدند چون هیچ دریافتی نداشتند و به همین دلیل تا چند روز منتظر تحقق وعده های سعادتمند در خصوص تامین منابع مالی می‌ماند و اگر در این خصوص اقدام و اراده ای ببیند، او هم ضمن حمایت از مدیر جدید به کار در استقلال ادامه می‌دهد اما اگر سعادتمند هم مثل مدیران قبلی فقط وعده های تو خالی داده و خبری از تحقق آنها نباشد، تصمیم دیگری خواهد گرفت.

سعادمند اعلام کرده با کمک اسپانسرها به زودی مشکلات مالی استقلال مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-01 08:27

افزودن دیدگاه جدید