کد مطلب: 

242727

خودکشی از روی دکل برق در جنوب تهران (+عکس)

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان گفت: خودکشی شهروند بهارستانی از روی دکل برق با تلاش نیروهای امدادی نافرجام ماند.
خودکشی از روی دکل برق در جنوب تهران (+وحشتناک ترین عکس)

به گزارش سیتنا، محمد سلگی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرگلستان با اشاره به آمار خودکشی‌های سال ۹۸ در این شهر، بیان داشت: با تلاش نیروهای امدادی از خودکشی یک مرد گلستانی در خیابان سی متری شهید ستاری جلوگیری به عمل آمد.

وی در ادامه با بیان جزئیات این حادثه، تصریح کرد: یک مرد حدود ۳۸ ساله ساکن شهرستان بهارستان عصر روز شنبه به قصد خودکشی از دکل برق فشار قوی خیابان شهید ستاری بالا رفته بود و قصد داشت خود را به پایین پرتاب کند.

سلگی درپایان باتوجه به اینکه انگیزه این فرد برای خودکشی معلوم نمی باشد، خاطرنشان کرد: این فرد برای حدود نیم ساعت بالای دکل برق نشسته بود و در نهایت مأموران سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان، وی را در سلامت کامل پایین آوردند.

گفتنی است که تعداد اقدامات صورت گرفته برای خودکشی در شهرستان بهارستان بسیار نگران‌کننده می باشد و در طول سال جاری بارها خبر خودکشی به ویژه خودکشی قشر جوان در این شهرستان منتشر شده است که نشان از نگران کننده بودن این آسیب اجتماعی در بهارستان دارد.

درپایان لازم به ذکر است که بدون تردید انتظار می رود مسئولین بهارستانی اقدام به بررسی دلایل این خودکشی‌ها و اقدامات نافرجام برای خودکشی کنند، چراکه شرایط فعلی درحال حاضر برای خانواده‌های ساکن این شهرستان بسیار نگران کننده می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-16 06:47

افزودن دیدگاه جدید